De tijd gaat snel zeg. Even gekeken en ik heb me hier in november 2005 aangemeld
gefeliciteerd eveline. Op naar het 10 jarig bestaan
De tijd gaat snel zeg. Even gekeken en ik heb me hier in november 2005 aangemeld
gefeliciteerd eveline. Op naar het 10 jarig bestaan
5 Jaar alweer, wat gaat dat snel!!!!
Ik herinner me natpaard nog wel ja! Sjonge. Die ouwe tijd!
Hier nog zo'n forumverslaafde hoor. Geen dag zonder forum! En hopelijk blijft het nog heel lang bestaan!
Denk dat Ryan op MP was geëindigd als ik geen Parelli en NHforum was tegenkomen.
Dus .....lang leve het NHforum!
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Gefeliciteerd Eveline, en alle forumgangers
Ik ben ook zo blij met dit forum, in het begin vooral ook om de praktische info (nog steeds als het nodig is), maar vooral om de feedback /informatie het meelezen wat ik mag doen waardoor ik heel anders ben gaan staan in relatie met paarden.
Mijn dank daarvoor.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gefeliciteerd!
Al doe ik nog maar kort mee.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ook hier nog iemand die zich natpaard herinnert...wat gaat de tijd toch snel. Vijf jaar alweer! Gefeliciteerd en hopelijk nog vele, vele jaren te gaan
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ik kan alleen maar zeggen, bedankt forum!
He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
www.paardopzijnbest.nl
Time flies when you're having fun! Hoera voor het forum met al deze geweldige mensen!
Proficiat Eveline!
Goh voor mij betekent dit forum echt zoveel! Ik ben zo anders geworden in de omgang met paarden dankzij de feedback en de kennis die hier op het forum vergaard kan worden. Zonder jullie was ik nog steeds niet aan m'n parelli reis begonnen.
Dus daarvoor: héél erg véél dank aan alle forumleden!
Wow vijf jaar al weer!! Wat kan er allemaal wel niet veranderen in 5 jaar tijd. Vóór Natpaard was er nog een yahoo group waar ik (en met mij nog wel anderen meen ik ) als allereerste begon, de NH yahoogroup, hihi.
Maar, goed man! Op naar de volgende 5 jaar forum
Ja, SavvyNL en NH-NL, daar begon het allemaal mee Vroegah, toen het internet nog over de telefoonlijn ging met 28k8
Linda was toen een tijdje "lindahihi"
Jaaa savvy nl en nhnl, die herinner ik me ook nog!!!
(En mijn internet ging vorige week ook over 28k, toen om de één of andere reden mijn adsl modem er tijdelijk uitlag... sjongejonge, wat was dát primitief zeg! Die geluidjes van dat modem... kraak... piep!)
Jeetje 5 jaar al! Gefeliciteerd
Op naar nog een heeeleboel jaar erbij!
Gefeliciteerd allemaal
Ik ben hier nog maar kort, maar al zóveel aan dit forum gehad, ongelooflijk.
Tis echt super hier, dat dat nog maar héééél lang zo blijven mag
Always put the relationship first!
Bladwijzers