Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Wat betekent dit?

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Wat betekent dit?

Beetje rare vraag maar ik stel hem toch maar . Mijn paardje is een ruin, ik rijd met hem via de AR en daarbij doe je dus ook handwerk, hierbij liet mijn paardje altijd zijn ** zakken. Niets aan de hand, lekker ontspannen. Nu ik sinds kort ben begonnen met Parelli doet hij dit ook bij de games, alleen laat hij hem nu niet alleen hangen maar drukt hem ook tegen zijn buik aan (zoals een hengst doet). Verder is hij heel relaxt hierbij. Toch vraag ik mij af wat het te betekenen heeft.

1. Is het alleen ontspannenheid
    2. Vind hij de games 'lekker' omdat je de leiding neemt? Dus juist onderdanigheid
    3. Is het dominantie?
    4. .... iets anders

Ik vraag me af of meer mensen dit herkennen.

Groetjes Priscilla
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    44

Re: Wat betekent dit?

Tjee, hier moest ik even diep bij nadenken. Bij ** kan ik me nu een voorstelling maken, maar of dat dan de goede is. Wat bedoel je?
    En wat is AR?
    Started!

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

AR is Academische Rijkunst denk ik, en ***** lijkt mij penis?? (of hangt er nog meer onder de buik van een hengst/ruin wat uitschuift )
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Goh.. iemand hier op het forum (met een andalusiër) die had het ook. Tijdens het spel was die ruin plaatselijk erg opgewonden.
    Volgens mij is het gewoon opwinding (je speelt vast opwindende spelletjes met hem ) en wil het alleen maar zeggen dat je zéker de interesse van je paard hebt en hij het erg leuk vind!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Je paard is gewoon aan het masturberen.
    Dit is geen geintje!
    Als hij met een stijve penis tegen zijn eigen buik aanslaat, dan is dat masturbatie.

Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Bedankt voor jullie antwoorden. Dus gewoon niets van aantrekken? Hij gaat me niet een keer bespringen hoop ik?? Hij staat er voor de rest heel ontspannen bij en doet het erg goed.

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Hier nog eentje zich zo af en toe wel heel erg vermaakt tijdens het spelen. Ik denk niet dat het masturberen is, gewoon opwinding.

Een hengst die eraan denkt je te gaan bespringen, is er iets minder relaxt bij. Heb ooit bij een ongemanierde tinkerhengst gestaan met mijn pony's en hij wilde me tijdens het bekappen van mijn eigen pony bespringen. Dat ziet er toch even iets erger uit. Zou ik me in dit geval weinig zorgen om maken. Wees blij dat hij het naar zijn zin heeft.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Het is wel mastubatie hoor.
    En ik zou me idd niet direct zorgen maken dat je paard je gaat bespringen, zeker niet als hij er de hele tijd zo ontspannen bij staat. Wat Margot al zegt, een paard dat van plan is je te bespringen, gedraagt zich heel opgewonden. Die van jou staat zich gewoon lekker met zichzelf te ontspannen.

Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Bedankt voor jullie antwoorden!

ik was vandaag Lon en King aan het filmen voor level 1 en toen kreeg king ook een stijve, met af en toe tegen zijn buik aan slaan...

Dag Priscilla

Op een demo van Chris Irwin heb ik zulke situatie gezien, Chris pikte dit niet van het paard, hij vond het respectloos.
    Hij loste het op door met zijn lange zweep zachtjes tegen de onderbuik te tikken en tevens negerend gedrag te tonen.
    Dus stoppen met oefenen tot de penis ingetrokken is.

Groetjes

Els

Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Els, weet je misschien ook waarom het respectloos was in de ogen van Chris Irwin? Als ik stop/negeer dan gaat hij ook snel weer naar binnen, maar zodra ik friendly game doe dan komt hij weer naar buiten.

Bladwijzers

Forum Rechten