Resultaten 1 tot 15 van de 15

Topic: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

  1. #1
    Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.773

    Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Nu we naar Zeist verhuisd zijn, moet ik ook maar eens op zoek naar een nieuwe hoefsmid. Op internet is wel e.e.a. te vinden, maar hoor liever wat persoonlijke ervaringen dan alleen op een site af te gaan. Maroush is afgelopen 2 jaar natuurlijk bekapt en dat beviel wel goed. Ze heeft wel een beetje lastige hoeven: erg dunne zool en pijpbeen komt scheef uit d'r voorknie, waardoor de hoeven scheef afslijten. Als ze niet goed bekapt wordt, loopt ze heel snel gevoelig dus wil niet de eerste beste prutser op d'r loslaten
    Wie kan ons verder helpen?

  2. #2
    Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007
    Locatie
    Hoogersmilde (Dr)
    Berichten
    1.364

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Marco Krul! Volgens mij komt hij door het hele land (bij mij in NH in ieder geval ook). Ik weet dat er meer hier op het forum bij hem zweren http://www.marcokrul.nl.
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

  3. #3
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Ik stem ook voor Marco! Hij komt door het hele land.
    Started!

  4. #4
    Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.773

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Nou dat klinkt positief
    Site ziet er ook erg profi uit! Wat kost hij als ik vragen mag? Is niet het belangrijkste, maar budget is niet helemaal eindeloos

  5. #5
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Even denken; ik betaalde de laatste keer 140 euro voor vier paarden. Da's dan 35 euro per stuk. Bij mij komt hij zo'n vier of vijf keer per jaar. (Ik weet niet hoe afhankelijk zijn prijs is afhankelijk waar je woont.)
    Ik ben nu super-tevreden, na een periode waarin mijn paarden toch wel moesten wennen.
    Started!

  6. #6
    Actief Forumlid liene's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Zutphen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    1.209

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Ik heb afgelopen donderdag ook een nieuwe hoefsmid langs gehad voor mijn jaarling. Hij was erg rustig met d'r maar ik haalde haar zondag uit de wei om even een stukje richting de poetsplaats te lopen. En ja hoor mevrouw is kreupel dat was dus ook de eerste en laatste keer dat hij mijn paard kan doen.

    Het was voor haar de eerste keer dat ze naar smid is geweest en nu meteen al kreupel en daarvoor nog nooit iets gemerkt dat ze moeilijk liep. Evita heeft ook wel een wat ander vorm hoeven als mijn verzorgpaard ze neigen iets meer naar een soort van vierkant.

    Dus ik denk dat als jullie allemaal zo positief over hem zijn dat ik hem ook maar eens een belletje doe voor een volgende keer. Is hij verder rustig met paarden die nog niet zo gewend zijn aan het bekappen. Ik ben al wel druk bezig haar te leren om een voet te geven. Maar dat heeft meer tijd nodig als ik dacht dus er zal nog wel een keer een beurt nodig zijn voordat ze helemaal zonder issues voetjes geeft, zeker achter.

    Woon niet al te ver bij Mitzel vandaan dus mijn prijs zal wel ongeveer gelijk zijn aan die van haar. Als er tenminste met km vergoeding wordt gewerkt door hem.
    De beste manier om te betalen voor een mooi moment is te genieten.


  7. #7

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    MARCO KRULL top kerel, zelfs sophie vond hem leuk hihi en geloof me dat zegt heel wat

  8. #8
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Ik doe het nu zelf, maar vroeger kwam Fernand v Geene en hij deed het erg rustig en fijn.

  9. #9

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Ook hier een enorme Marco Krul fan.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  10. #10
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Marco heeft pas mijn veul van een half jaar voor het eerst bekapt. Helemaal top zoals hij dat aanpakte, precies zoals ik het wilde. Alle tijd, precies goed ingeschat. Eerste voetje was een beetje een gestuiter, de andere drie voetjes gingen alsof ze nooit anders had gedaan. En dat allemaal alleen al omdat Marco zo rustig en eerlijk was en bleef. Niets aan het handje!
    Ik vind het knap, bovendien is het een aardige vent, die rustig alle tijd neemt om van alles uit te leggen.
    Started!

  11. #11
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    46
    Berichten
    2.511

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Ik heb ook Fernand van Geene. http://www.holistic-horse.nl

    Hji is super rustig en kijkt gelijk je hele paard na. Vind ik zelf altijd fijn. Hij is holistisch, dus als je paard iets mankeert kijkt hij het hele gestel ff na. Als je paard kreupel is kan de oorzaak ergens anders liggen en dat zoekt hij dan.
    Hij is € 30,-.

  12. #12
    Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.773

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Ik heb Marco Krul maar meteen even een mailtje gestuurd. Ben benieuwd!
    Bedankt voor alle reacties

  13. #13
    Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007
    Locatie
    Hoogersmilde (Dr)
    Berichten
    1.364

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Hij reageert wel eens traag, even afwachten dus. Als hij met een halve a hele week nog niet gereageerd heeft, hem bellen of nogmaals de mail sturen (hij krijgt volgens mij veel mail).
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

  14. #14

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Bellen (vaak bellen) werkt idd bij Marco het beste. En een paar weken voordat je hem nodig hebt bellen! Hij is namelijk vaak nogal druk Maarjah, wat wil je ook he als je een goede bekapper bent Dan heb je veel klanten

  15. #15
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: Goede bekapper gezocht omgeving Utrecht

    Of sms-en. Dat gaat bij Marco en mij eigenlijk altijd super!
    Started!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •