Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: fijne zadeltassen voor of achter?

  1. #1
    Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Locatie
    limburg NL
    Berichten
    4.760

    fijne zadeltassen voor of achter?

    Ik ben een beetje ana het rondkijken voor een fijne zadeltas. Er heeft geen hele tent mee maar wat drinken en eten en een kleedje zou fijn zijn. Nu heb ik ook geen idee wat het fijnste is en daar bedoel ik mee achterop of voorop. Ik heb een equiflex die helaas maar alleen voor aan beide kanten 1 ring bezit. Ook heb ik geen knop maar een voorboog. Dus zijn er wel optie's voor dit zadel om een zadeltas te nemen?

  2. #2
    Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Hasselt (B)
    Leeftijd
    41
    Berichten
    3.718
    Dagboek Berichten
    3

    Re: fijne zadeltassen voor of achter?

    Ik heb de stowaway tassen voor vooraan. heel handige dingen omdat je die tassen ook rond zo'n voorboog kan vast maken. de voortassen zijn alleen vrij klein, drinken kan je er wel insteken. Er gaan aan elke kant normaal wel 2 halve liter flesjes in (heb ik al uitgeprobeerd met endurance), eventueel een kleedje kan erin als je't goed klein kan opvouwen. De tasjes zijn vrij breed te maken.

  3. #3
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: fijne zadeltassen voor of achter?

    Bij een zadelmaker zou je achter extra ringen kunnen laten aanbrengen.
    Ik heb ook vaak van die kleine tasjes voor, genoeg voor flesjes drinken een kleine regenjas, wat te eten dat soort dingen,een kleed gaat dan weer niet lukken.
    Het is handig want je kunt er zo bij, maar vindt het wel eens lastig bij mijn teugels die tasjes.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •