op de 'lastige taken' na, dus geen hold the tonge of pasteworming.
Nou, het begon al goed: shaf zn weidemaatje was uit rijden, dus shaffie stond te ijsberen voor het hek. Hij was dolblij dat ik hem meenam, maar wel gestrest. En uiteraard kwam net zijn vriendinnetje voorbij, terug naar de wei, toen wij in de bak waren.
Het winnen van de friendly game ging dus niet gelijk lekker en ik had best wat tijd nodig voor hij daar eindelijk relaxt mee was. De volgende paar taken gingen wel lekker, hoewel hij met sideways aan de linkerkant (zn goede kant) ineens heel erg tegen ging werken (misschien omdat ik hem sideways wilde porcupinen 'weg' van zijn vriendinnetje...
De andere kant op (zn slechte kant) ging namelijk vloeiend...
Het smell the tail ging natuurlijk perfect toen de camera uit stond en ik ging uitleggen wat de bedoeling was... En met camera aan had mijn slimme arabier echt iets van "jaaahhh, maar dat heb ik net al gedaan! "
Toen maar ff lekker at liberty figure 8 geoefend in galop. Hij sprong zowaar leadchanges op commando! (jaja, heb het op film, hihi) en nog wat leuke liberty dingetjes gedaan voor de fun. Ikke op blok klimmen, paard naar me toe roepen van 5 meter afstand en hij gaat gelijk naast me staan. Beetje laten 'steigeren' na circling at liberty (hij niet echt enthousiast dit keer) en toen was hij wel zo bezweet dat hij lekker mocht rollen. Filmpjes heb ik als het goed is morgen op mijn pc en hopelijk kan ik ze dan ook op het forum zetten.
Qua tijd viel het me heel erg mee om dit te filmen, maar de harmony is wel ver te zoeken als er een camera op je neus staat
Bladwijzers