Ik vond het met gekanteld hoofd eten wel meevallen eigenlijk Bij ons kregen ze het hooi er echt makkelijk uit, maar misschien waren dat gewoon erg handige paarden
Ik vond het met gekanteld hoofd eten wel meevallen eigenlijk Bij ons kregen ze het hooi er echt makkelijk uit, maar misschien waren dat gewoon erg handige paarden
Haha, Vash had dat ook hoor, maar nu hij 'm doorheeft denk ik dat hij de overgang naar een 4 1/2 ook wel kan maken. Als ik daarmee was begonnen was hij ook "verhongerd" denk ik.Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Ik vind de manier waarop ze het gras uit de ruif trekken erg lijken op grazen. Het hoofd is idd niet in de positie als bij grazen, maar het korte rukje lijkt er wel op. Denk dat de hoofdhalshouding niet heel erg anders is, de halsromphouding is anders.
Ik heb net 2 hooinetten maaswijdte 5 besteld. Ben heel benieuwd. Ik had net onze netten gemeten, de ene was 12 cm, de andere 10. Dat maakt nogal verschil. Het hooi ligt er dus altijd onder.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Dat zijn idd erg grote gaten, zoals in een gewoon trailernet. Waar heb je ze besteld Ali?
Toen wij voor de paarden een hooibak hadden gemaakt (met rooster bovenop waar ze veel lastiger uit konden eten dan uit de netten), waren ze in eerste instantie ook zwaar geirriteerd. Maar ze wenden er wel snel aan en het hooi ging meteen een stuk langer meeOorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
http://www.loewers-heu.net/Oorspronkelijk Geplaatst door lila
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
ik heb hem ook al een tijdje en bevalt goed, de kleine gaatjes van 4,5 voor een ijs en shet.
eindelijk zijn ze de hele dag bezig ipv een uurtje. Heb ik mooi weer gewonnen.
ligt niet meer op de grond zodat ze het vertrappen of op staan te pissen
enuh geen frustratie gemerkt hoor. Anders leren ze het vanzelf dat je maar langzamer moeten eten.
das beter voor de spijsvertering
Weet iemand waar het topic is gebleven van hoe je deze dingen zelf kunt maken?
Ik meen dat er ergens over gepraat is maar kan het niet terugvinden.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
nthanx!
In een ijslanderblad stond net een artikel over slowfeeders. Had ik van iemand gekregen, ik ga proberen of ik het kan scannen als iemand het dan wil mail dan je mailadres dan kan ik het mailen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik zie nu net dat je hier http://www.paardenkenniscentrum.nl/d...%20Paarden.pdf, het hele artikel kunt lezen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Ik heb hooinetten met 3cm maaswijdte en ze eten nog behoorlijk door hoor... Het scheelt wel, maar ze zijn zeker niet gefrustreerd.
Nou ik heb nu een hooinet met maas van 4 cm en nicky was kanp gefrustreerd HIHI
sophie niet die snapte hem snel genoeg
Bladwijzers