mocht iemand ze gaan bestellen wil ik wel mee bestellen..
hopelijk doet iemand het nog.. want ik heb geen credit card en anders is het niet te doen volgens mij of wel ?
mocht iemand ze gaan bestellen wil ik wel mee bestellen..
hopelijk doet iemand het nog.. want ik heb geen credit card en anders is het niet te doen volgens mij of wel ?
gaat iemand ze nog bestellen ??
ik wil ze ook maar ik mag geen savvy club lid worden
Je hoeft ook geen savvy club lid te zijn om te bestellen, de prijs is hetzelfde voor iedereen.
Nou ja weet ik kan wel bestellen maar ik heb geen credit card hihi en mijn ouders gaan me die echt niet geven
ik twijfel zo
Al iemand die het heeft besteld ?
ik ga vanavond me vader aan zijn kopzeuren of ik alsjelbieft zijn credit card mag lenen
Ik had mijn pakket vrijdag besteld en gister werd hij al bezorgd
wow das snel!
ben benieuwd wanneer die van mij er is
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
ik ga zometeen maar is ff flink zeuren ik WIL Hem hihi
Na lang nadenken heb ik hem toch besteld gisteravond
Ben benieuwd wanneer hij binnen is...
mijn pakket is ook bezorgd... alleen was ik niet thuis
morgen kan ik hem ophalen ben zo benieuwd! ik heb voor mij zelf ook nog een lasso meebesteld... die wilde ik al heel lang graag hebben en als je dan toch verzendkosten gaat maken kan je maar net zo goed zo veel mogelijk bestellen
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Zaterdag had ik het pakket besteld, maandag verwerkt en vandaag ontvangen
"Gelukkig" is het hier inmiddels slecht weer, dus heb genoeg om me vanavond te vermaken [size=99px]en alle komende avonden daarna[/size]
.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ik ben zo ongelovelijk happy mijn pakket is net besteld 2 min geleden
en? is het wat?
"Vrijheid betekent verantwoordelijkheid, daarom zijn veel mensen er bang voor." Anoniem
Geen idee haha ik moet nog afwachten hij word vast van de week opgestuurd enz wacht met smart op het pakketOorspronkelijk Geplaatst door valerie
Bladwijzers