Oorspronkelijk Geplaatst door
skey
ik had nog een vraagje kristien, of eigenlijk een paar
Voorlopig staat er nog geen minikamp op de kalender voor augustus. Maar ik heb begrepen van Parelli Nederland dat er mogelijk datums vrij zullen komen en dan komt er in juli of augustus wel weer een minikamp.
Het is uiteraard het beste indien je met een eigen paard kan komen naar een minikamp, maar er is ook een mogelijkheid om een paard te leasen. Dan brengt Eddy een paard mee van bij hem op stal.
dat zou echt fijn zijn, eigen paard meebrengen zal me zeker niet lukken tegen dan, das pas voor binnen een paar jaar als ik ben afgestudeert
skey
2. kan je misschien stage volgen bij jullie, en hoeveel zou dat dan ong. kosten als het al mogelijk is?
Neen, dit kan spijtig genoeg nog niet... Sorry! Wij zijn ook maar studenten die nog veel te leren hebben...
das wel jammer, maar dacht het al want had er nog niet van gehoord om zo een opleiding te volgen. kon het maar vragen hè, anders wist ik het nu nog niet
skey
3. ik kon toch ook via jou nog een parelli pakket bestellen hè, zit daar dan ook de carotstick, touwhalster, ... bij? en hoeveel kost het pakket (als ik dat mag vragen natuurlijk)
Je hebt de keuze...
een partnershippakket kost 219 €
een basisset (halster, touw; carrot stick en savvy string) 133 €
of een combo pakket -basis kit: (partnershippakket en basisset): 329€
Je betaalt indien je een basis kit wil het bedrag aan Parelli Nederland en wij zorgen er voor dat je het hier bij ons in Diest kan komen afhalen, Herselt is niet zo ver af hé!. (kan via een KBC rekening in België op Eddy's naam).
De volgende keer dat we iets kunnen meebrengen is bij die demo in Moerzeke (2 juli dus)
ik denk dat het voor wat later zou zijn, mijn vriendin zit momenteel nogal krap bij kas (ook student) maar als ze nog een pakket wil bestellen laat ik jou wel iets weten, als het dan een paar weken of zo duurt is dat geen ramp. en ja, herselt is idd niet veraf, das handig als we het dan gewoon in diest kunnen komen afhalen.
Spijtig dat je niet kan komen naar de demo!
ja vind ik ook, kan er niet meer onderuit nu, jammer
skey
sorry voor al die vragen, ik hoop dat je het niet erg vind?
groetjes kim
Tuurlijk niet, daar zijn we voor!
Bladwijzers