Je bent een schat!
(wahahahahaha nog even verder lachen hoor, we kunnen net 2 stappies schouderbinnenwaarts haha)
Je bent een schat!
(wahahahahaha nog even verder lachen hoor, we kunnen net 2 stappies schouderbinnenwaarts haha)
May the horse be with you!
Ikke ga ook gaan, samen met Nathalie (die ook meedeed aan het Parelli-tournament). Ik hoop dat ik jullie zie!
Oorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
Ja, allemaal savvy string meeneeeemuh!!!!
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
ok, das afgesproken hoor (ik hoop dat ik hem niet vergeet) maar jullie weten wel hoe ik eruit zie, toch? klein, blond... anders roep je men naam maar als je niet zeker bent en als ik reageer... ja, dan ben ik het hè
Ikke kom ook!
Als je na 7 uur (hopelijk ervoor maar vrees dat dat niet gaat lukken) een deur open hoort gaan en vervolgens denkt goh wat ruikt het hier toch naar frietjes.. dan ben ik gearriveerd .
Ik moet mijn baas morgen even lief aankijken of ik om half 6 a 6 uur weg mag, dus duim voor me aub
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
heeft iemand een idee hoe lang die demo duurt?
ik zal zeker duimen maaike, en foto's maken zodat je later het begin ook kan zien.
ik weet niet hoe lang de demo duurt lila, hopelijk langer dan een uur want het is al twee uur rijden voor ons
Ik duim, Maaike!
Tot vanavond allemaal.
Helaas is er een carrotstick bvan mij verdwenen op stal, en het lijkt niet meer of die terug gaat komen. Balen! Maar gelukkig heb ik nog wel eens tring.
May the horse be with you!
ow, dat was vanavond he...? ik wou er ook heen, maar helaas had ik geen vervoer, twas ook erg ver weg!
Bladwijzers