Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: Welke maat, welk hoofdstel?

  1. #16

    Re: Welke maat, welk hoofdstel?

    ja meid, het blijft een kwestie van proberen wat jij en je paard fijn vinden werken.
    EHt voorbeeld wat je erbij haalt is getest op schuimrubber, iets wat niet leeft en puur alleen de meganiek is bekeken.
    Je paard leeft, heeft gevoel, geeft reacties en deze is bij elk paard verschillend.
    Mijn paardje kan je met elk soort hoofdstel rijden maakt niet uit welk, van sidepull tot kruislings. Maar doe geen touwtje om want dat kriebelt
    en kan hij zich niet meer concentreren enkel hoofdschudden en schuren om het kwijt te raken.
    En zoals je hierboven leest is de een blij met een kruislinks systeem en de ander heeft eht toch liever niet.
    je kan ook een kijkje nemen op de site van de nederlandse vereniging bitloospaard rijden NVBP zij hebben een uitleenservice voor leden.
    misschien een ideetje?? Hoef je niets te kopen en heb je ook niet het gevoel dat het zo moeten daar zij geen belangen hebben.
    o ja de site is http://www.bitloos.nl bijna vergeten te vermelden

  2. #17
    Actief Forumlid Gipsy's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2009
    Locatie
    België
    Berichten
    455

    Re: Welke maat, welk hoofdstel?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door inger
    ja meid, het blijft een kwestie van proberen wat jij en je paard fijn vinden werken.
    EHt voorbeeld wat je erbij haalt is getest op schuimrubber, iets wat niet leeft en puur alleen de meganiek is bekeken.
    Je paard leeft, heeft gevoel, geeft reacties en deze is bij elk paard verschillend.
    Mijn paardje kan je met elk soort hoofdstel rijden maakt niet uit welk, van sidepull tot kruislings. Maar doe geen touwtje om want dat kriebelt
    en kan hij zich niet meer concentreren enkel hoofdschudden en schuren om het kwijt te raken.
    En zoals je hierboven leest is de een blij met een kruis]/images/smilies/icon_wink.gif[/img] daar zij geen belangen hebben.
    o ja de site is http://www.bitloos.nl bijna vergeten te vermelden
    Bedankt !!! Lenen ze ook uit aan belgen?
    Gedult heb je niet, dat ontwikkel je!

  3. #18
    Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006
    Locatie
    Tielt-winge (B)
    Berichten
    86

    Re: Welke maat, welk hoofdstel?

    hey, zal hier maar ff iets zeggen e
    tis niet mijn hoofdstel, wel dat van mijn stalgenootje. Ik laat je straks weten hoeveel hij kost, ze komt sewes langs. Moest je interesse hebben dan brengen we de dr cook mee en we hebben ook nog een sidepull met touw, een leren sidepull en een kaptoom van bent branderup. Kan je al is zien wat het is, zo ver woon je niet. mijn leren sidepull is niet te koop, weet niet hoe het zit met de andere spullen die zijn van die vriendin en zij heeft net dezelfde sidepull als ik besteld nu, dus weet niet wat ze met de andere spullen van plan is.
    en dan moet het nog passen ook natuurlijk

    ik hou je op de hoogte. en voor derest mag je natuurlijk ook andere dingen doen, tis maar een idee, ik heb zoveel verschillende hoofdstellen gekocht en Kim ook dat we ondertussen wel vanalles hebben/gehad hebben en het is echt best om te testen

    heb trouwens ooit een namaak dr cook gehad en toen Beau die niet leuk vond gebruikte ik hem als sidepull, gewoon de teugels verhangen. Dus kan ook nog altijd

    veel succes!!!!

  4. #19
    Actief Forumlid Gipsy's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2009
    Locatie
    België
    Berichten
    455

    Re: Welke maat, welk hoofdstel?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Babskonijn
    hey, zal hier maar ff iets zeggen e
    tis niet mijn hoofdstel, wel dat van mijn stalgenootje. Ik laat je straks weten hoeveel hij kost, ze komt sewes langs. Moest je interesse hebben dan brengen we de dr cook mee en we hebben ook nog een sidepull met touw, een leren sidepull en een kaptoom van bent branderup. Kan je al is zien wat het is, zo ver woon je niet. mijn leren sidepull is niet te koop, weet niet hoe het zit met de andere spullen die zijn van die vriendin en zij heeft net dezelfde sidepull als ik besteld nu, dus weet niet wat ze met de andere spullen van plan is.
    en dan moet het nog passen ook natuurlijk

    ik hou je op de hoogte. en voor derest mag je natuurlijk ook andere dingen doen, tis maar een idee, ik heb zoveel verschillende hoofdstellen gekocht en Kim ook dat we ondertussen wel vanalles hebben/gehad hebben en het is echt best om te testen

    heb trouwens ooit een namaak dr cook gehad en toen Beau die niet leuk vond gebruikte ik hem als sidepull, gewoon de teugels verhangen. Dus kan ook nog altijd

    veel succes!!!!

    Bedankt hoor !! Morge zie ik katty en moet ik nog effe verder bedele of ik alsjeblieft mag Ik ben benieuwt naar de prijs

    groetjes
    Gedult heb je niet, dat ontwikkel je!

  5. #20

    Re: Welke maat, welk hoofdstel?

    ja hoor er zijn ook diverse belgen lid tis toch stiekem een beetje nederlands?

  6. #21
    Actief Forumlid Gipsy's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2009
    Locatie
    België
    Berichten
    455

    Re: Welke maat, welk hoofdstel?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door inger
    ja hoor er zijn ook diverse belgen lid tis toch stiekem een beetje nederlands?
    ja dat is waar
    Gedult heb je niet, dat ontwikkel je!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •