Nou dat schiet lekker op dan.. Goed begin van de band..Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Nou dat schiet lekker op dan.. Goed begin van de band..Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ook hier meldt zich een potentiele tester En dan voornamelijk voor het gebruik van de 'kaptoom-functie'
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ier belde... het was niet meer gelukt om mij 'ertussen te prakken' in zijn drukke schema.. hij was nu opweg naar Schiphol, maar wilde even laten weten dat het hoofdstel per post vanuit Ierland onderweg is en dat hij over een week of vier mij wèl in zijn schema gaat 'prakken' ... heb maar niet gevraagd wat hij komt doen dan ... wordt vervolgd dus
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
eten natuurlijk!
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
hihi biertje drinken natuurlijk wat dacht jij dan??? hahahaha......hoofdstellen verkopen gaat vanzelf toch???
Hahaha Ieren... onbetrouwbaar volk! Na Bravehart dacht ik het al
.. als deze net zo'n lekker hapje is als Mel Gibson.. nodig ik hem wel uit op een avondje dat Gorilla er niet is
Hoewel.... Bravehart.. dat waren volgens mijn Schotten...
Ik lees dit hele topic al mee, maar is hij ook in echte pony maten verkrijgbaar of echt alleen in cob en full ??
Er is een ponymaat beschikbaar bij Horseware.
Ik neem aan dat dat ook echt ponymaat is.
Is ook de maat die ik zoek denk.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Hahaha ja, kleinigheidje hou je toch..Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Er is ook een pony maat!
Dit zijn de maten die ik doorkreeg vanuit Ierland:
Pony, Small Cob, Standard Horse, Large Horse
Okee tof, hij is op dit moment te duur voor mijn budget hihi, maar misschien ooit voor de toekomstOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
eerst andere belangrijke dingen
@nienke07: Enig idee wanneer je het hoofdstel aan ons kan aanbieden? Moet je eerst nog door de Ierse keuringscommissie?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Yep.. maar gezien de mailwisselingen etc en het feit dat ze kosteloos een testhoofdstel opsturen verwacht ik geen problemen met de keuringscomm.... ik ga eerst uittesten.. en dan even inventariseren wat de behoefte is.. en dan bestellen.. ik gok op een week of 4...
Hey Nien, wanneer denk jij dat testmodel binnen te hebben? Ik ben heel benieuwd hoe die maat valt (jajaja, ik ben al helemaal om.... ). Maar de maten zoals jij ze noemt zijn anders dan op verschillende websites vermeld staan, maakt het enkel nog verwarrender!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers