Er staat op 'small horse' .. dus echt een Cob .. enne.. er zít ook nogal wat verschil in groote tussen de hoofden van Enya en Bruut
Nienke Wannebee.. ik heb besloten dat het 130,- ex verzendkosten wordt!
Er staat op 'small horse' .. dus echt een Cob .. enne.. er zít ook nogal wat verschil in groote tussen de hoofden van Enya en Bruut
Nienke Wannebee.. ik heb besloten dat het 130,- ex verzendkosten wordt!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Weet je al wat de teugels gaan kosten?
Ik kan er toch gewoon grotere maat teugels bijkopen dan het hoofdstel is?
Ik heb een hekel aan korte teugels.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
hihi je weet maar nooit mensen maken wel eens een foutjeOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
kan je ook mixjes maken? met bijv een groot hoofd en een kleine neus??
dus large met cob neusje of zo iets?
Nope. helaas.. mixjes zitten er niet in..
Bericht vanuit Ierland... ik mag ze gaan verkopen... kijken of het lukt om vanavond shopje aan te passen.. Dan een bestelling naar Ierland de deur uit.. en dan eerst de aangemelde klanten een mail als ze besteld kunnen worden..
[size=99px](dus hou de shop in de gaten en/of meld je aan als klant als je interesse hebt!
)[/size]
Oh gefeliciteerd, Nienke! Weer iets erbij, je wordt echt wel groot zo! Gaaf hoor!
Ik blijf nog ff met touwhalster bezig, maar als we aan iets anders toe zijn, lijkt dit me zeker wel wat!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Niet meer van toepassing
Laatst gewijzigd door Cindy; 10-02-20 om 13:41.
Dit past mooi zo te zien.
Ik zie trouwens steeds nikkelkleurige gespen, is het hoofdstel er ook met metaalkleurige gespen??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Dit past wel maar nét. Hij is bijna te groot en ik denk als je het bit erin zou hangen dat je tegen dezelfde problemen aanloopt als Nienke had. Het kinriempje ligt te laag en raakt bijna de mondhoeken. Maar het geheel hoger hangen gaat niet want dan gaat de neusriem over het jukbeen.
Positioning the Front Nose Piece
The key to fitting your Rambo® Micklem Multibridle is to ensure that the front nosepiece is approx 2 to 3 inches higher than the corners of the mouth and at least six fingers above the nostrils. To confirm you have the right position, put your fingers either side of the nose at this point and you will be able to locate where the fragile ends of the nose bones begin. (figure 1)
The front nosepiece should not be below this point. Then use both the cheek pieces and the bit straps or clips to fit your bit at the normal height.
Persoonlijk vind ik hem te groot bij deze pony, maar ik snap best dat je er geen 2 gaat kopen.
Niet meer van toepassing
Laatst gewijzigd door Cindy; 10-02-20 om 13:41.
Maar als je dit ziet en het nog redelijk past, voor het mooie net te groot.
Dan vind ik het wel apart dat de Cobmaat te groot is voor Bruut.
Nienkje, zou je voor de zekerheid nog een paar maten willen meten als je ze binnen hebt?
Van bit naar bit achter de oren langs zeg maar, zonder bit dus.
En de frontriemlengte?
Neusriem rondom heb ik wel aan zitten denken, maar is eigenlijk niet echt te realiseren denk om die te vergelijken met een standaardneusriem..
Bestellen doe ik hem sowieso, denk ponymaat. Maar wil dan niet dat die te klein is natuurlijk.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Hoe zit het wat betreft ruilen als de maat niet goed is Nienke?
Groetjes Anouk
Ruilen mag altijd.. geld terug helaas niet...
Enne... als het goed is hebben de aangemelde klanten een nieuwsbrief binnen...
En nu moet ik naar bed!!!
OooowwDeze foto met de Connemara was alleen om te laten zien wat een Full op een pony-koppie doet, zodat men een inzicht zou krijgen in de maten en misschien zo makkelijker kunnen beslissen voor hun eigen paarden/pony's wat de maat moet worden.
thats all, geen bezuinigingsding hiero... ik geloof dat door alleen al door mijn uitgaves op dit moment de economie draaiende blijft... ...
Nou.. als het alleen voor te laten zien was, dan valt het nóg mee, hij is echt niet schandálig te groot hoor Cindy.
Hou me trouwens nog wel aanbevolen van een foto van het hoofdstel op Door
Een draaiende economie kunnen we wel gebruiken. BEDANKT!
Oke, dan krijg je vanavond als ik thuis ben me bestelling binnen!! Ik ga den k ik maar voor de cob
Bladwijzers