Pagina 6 van de 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 273

Topic: multifunctioneel hoofdstel.

  1. #76
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    En de kleur

  2. #77
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.727

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Hier nog een nieuwgierige!!!
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

  3. #78

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    hier ook erg nieuwschierig.....

    er zit verschil in o.a de btw tussen engeland, nederland en ierland. Dit heeft ook invloed buiten nog de verzendkosten.
    import/douane kosten heb je dan weer niet omdat het europees is, scheelt weer. Want dat is ook lekker hoog.
    wie weet lukt het je om de prijs lager te krijgen Nienke...succes!!

  4. #79
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Het rare.. ook zonder de BTW mee te rekenen is 112,- echt een wonderlijke prijs gezien de inkoopsprijs

  5. #80
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Equijoy, dan ben ik ook benieuwd.
    Waar gekocht, welke prijs, en hoe die bevalt.

    Nienke, ik vind het ook absurd wat ze in Engeland maar kosten in verhouding.

    Divoza kan ze trouwens bestellen (wel behoorlijke levertijd), maar daar kost die 195 euro.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  6. #81
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Maar is dat dan de Multi of de Competition? Die laatste heeft sowieso een advies prijs van 190,- De Combi heeft een adviesprijs van 159,- Ik heb geen idee waar het verschil em in zit.. wat ik nu zie is dat de combi een kaptoom ringetje heeft en de Multi niet en dat de Multi incl. teugels is en de combi niet!
    Ik hoop toch echt volgende week wat meer duidelijkheid te hebben

  7. #82
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Ik heb gevraagd om de Rambo Micklem multibridle.
    Maar als ik het goed begrijp is die zonder teugels? Al noem jij combi en multi, en snap ik dat verschil even niet. Maar aan de prijsverschil te zien zou ik zeggen dat die zonder teugels is? Zou ik wel weer jammer vinden eigenlijk. Al snapte ik al niet waarom de multibridle goedkoper was dan de competition, terwijl die nog wel een extra ringetje had.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  8. #83
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Zoek de verschillen


    MICKLEM MULTIBRIDLE is three main pieces of equipment in one.
    1. A BRIDLE (including integral noseband)
    2. A LUNGE CAVESSON
    3. A BITLESS BRIDLE (3 alternatives)

    Also featuring our unique tongue protection system, effective for so many horses, and having the added value of use as a headcollar.

    BRIDLE AND LUNGE CAVESSON
    Horses love the Rambo® Micklem Multibridle because it is the first bridle or lunge cavesson that is designed from the shape of the skull itself, instead of just from the outward appearance of the head. Therefore this prevents the damage and discomfort that is frequently caused, both to the facial nerves and the sensitive tissues lining the cheeks inside the mouth, by tight fitting cavesson and flash nosebands and many traditional bitless bridles and lunge cavessons. So say goodbye to the huge problems caused by the projecting molar teeth of the upper jaw, say goodbye to discomfort on the poll, and say goodbye to wasting money on unused bridleware.

    Tongue Protection Clip
    Use the clips to join the bit to the side rings and you have a unique tongue protection system. So many horses fight the rein contact and try to put the tongue over the bit because of excessive tongue pressure and this solution is so simple and effective.

    Lunge Cavesson
    The bridle can be used as a classical lunge cavesson by simply attaching a lunge line to the ring provided on the nose piece.

    Headpiece
    The headpiece is padded and shaped so that it has a large bearing surface over the poll, giving immediate relief to many horses.

    Bitless bridle
    There are three alternative bitless bridles, from mild to strong, so there will be one that suits your horse, and they all avoid the extreme damage to the molar teeth caused by standard bitless bridles. The end result is the best bridle, the best lunge cavesson and best bitless bridle you will have ever used - without compromise!


    RAMBO® MICKLEM COMPETITION MULTIBRIDLE

    D-Ring removed from Noseband
    5/8" Eco-Friendly, Hand finished leather
    Complete with Rubber Reins
    Stainless Steel Buckles
    Comfortable padding across Nose, Brow Band and on Cheek Pieces
    Chin and Throat Strap guard to prevent rubbing
    No Clips as Competition Bridle is for more advanced riders with quiet hands.

  9. #84

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Ik heb eens even op die foto's zitten kijken. Ik heb in ieder geval een prachtig donkerbruin hoofdstel (in bouwpakket) ontvangen. Ik heb er de competition van gemaakt, maar ik heb nog wat hulpstukken over voor de multibridle (als ik tenminste je uitleg goed begrijp.....
    De kwaliteit is prima en ik heb er om precies te zijn iets meer dan 100,- voor betaald (bijna 89 pond). Ik zal straks nog eens even kijken wat er op mijn bankrekening is afgeschreven Er zitten overigens geen teugels bij, dus die zijn nu in nabestelling bij die engelse firma (wilde wel dezelfde kleur... ) Hun link staat ergens tussen deze berichten, tds-saddlers.com

    Ik heb er dus gisteren maar meteen even mee gereden, want ik moest dat natuurlijk uitproberen. Ik moet zeggen dat het meer verschil maakte dan ik aanvankelijk dacht. Ik denk dat mijn paardjes hier heel blij mee gaan zijn en als ik hem in het zwart kan uithalen, dan zou ik dat zeker doen!
    5 tot en met 8 augustus; "PaardenDrum"

  10. #85
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Klinkt goed, EquiJoy! Ook de prijs.

  11. #86
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.727

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    http://www.tds-saddlers.com/ProductDeta ... nkID=11217

    Hier inderdaad de exacte link. Binnen hoeveel dagen had jij hem binnen? Ben ook wel benieuwd wat je nou totaal heb betaald.

    PS. dus jij heb nu MET ringetje boven op, en die kan er niet af he?

    Groetjes Anouk
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

  12. #87
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Joh, dat scheelt! Het ziet er zo goed uit dat ding, zeker na de bitloze ontomingen test in de bit deze maand....
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  13. #88
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Wat merkte je voor verschillen in het rijden Kim?

  14. #89
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
    PS. dus jij heb nu MET ringetje boven op, en die kan er niet af he?
    Het zou echt ideaal zijn wanneer dat ringetje eraf zou kunnen!! Veel mooier met rijden

  15. #90

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Yep, met ringetje, maar ik moet zeggen dat me dat niet zo stoort...
    Het rijden was makkelijker qua contact. Ik heb nogal een houdinie die zich zo tijdesn de overgangen en als het moeilijk wordt onder de aanleuning uit wil wurmen. Als ik normaliter een ophouding maak, dan kan hij wel eens boos worden en doorduwen. Dit keer pakte hij alles netjes aan. Hij heeft nog een keer zijn hoofd eruit gegooid, maar daarna helemaal niet meer.... (weet nu ook dat mijn handen niet persé nóg stiller hoeven.... )
    Kortom, de aanleuning was simpeler en constanter en hij kauwde meer op zijn bitje.
    5 tot en met 8 augustus; "PaardenDrum"

Pagina 6 van de 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •