Antwoord!!!!!!
Hello Nienke
We have just added the black version to our webpage so you can now order online.
http://www.tds-saddlers.com/ProductDeta ... nkID=11217
Regards
TDS Sales
Antwoord!!!!!!
Hello Nienke
We have just added the black version to our webpage so you can now order online.
http://www.tds-saddlers.com/ProductDeta ... nkID=11217
Regards
TDS Sales
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
woehoe, en een zwarte onderweg..... Nu kan ik mijn beide paardjes ermee rijden en trainen
5 tot en met 8 augustus; "PaardenDrum"
Nou moe..bestelt iedereen hem in Engeland...
Ik krijg deze week een testmodel van Horseware.. als hij bevalt, mag ik ze gaan verkopen...
Ik denk nog na en ben in onderhandeling over de prijs.. wordt wrsch. 130,- ex verzendkosten...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Plaatsen jullie nog wel even foto,s??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hoelang zou de levertijd zijn bij je?Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Ik wil hem dan wel bij jou bestellen misschien als het verschil niet al te groot is!!
Alleen al voor je goede service
Groetjes Anouk
@ Anouk Ze leveren snel vanuit Ierland.. maar jij snapt dat ik geen toezeggingen kan doen
Ik hoop echter ze echt wel met een week of twee-drie in huis te hebben! En zoals ik hierboven aangeef.. ik streef naar minimaal prijsverschil met Engeland!
Nienke, als je hem daarvoor kunt leveren, dan wacht ik nog even met bestellen, dan wil ik hem wel bestellen bij jou.
Ik neem aan dat je wel alle maten gaat leveren? En ook met teugels (met bijkomende kosten natuurlijk)?
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik wacht....Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Ook een testmodel wat ik mag uitproberen? Ben namelijk heel benieuwd naar de kaptoom-mogelijkheid omdat dat nu is waar ik het meeste mee bezig ben. Uiteindelijk kan ik dit hoofdstel overal voor gebruiken natuurlijk, maar op kort termijn wil ik een fijn kaptoom! Ik wil hem dan evt zelfs bij je komen halen .Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Er is een testmodel onderweg.. geen idee hoe lang ik dat mag houden.. maar als hij niet binnen een aantal dagen terugmoet en jij wil hem halen, mag je em van mij lenen hoor!
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Als je meer weet van de tijd die je mag testen, hoor ik het graag . Ik kan vrij, zat en/of zon evt al langskomen!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Als het hoofdstel er zaterdag al is, wil ik er iig eerst zelf mee lessen... daarna mag je het van mij ophalen, als het dan ook maar wel binnen een paar dagen weer terug gebracht wordt
Dames, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Wij gaan even contact hebben! Ik mail je even.Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Ik ga nog even 316 dierenartsrekeningen en de kreupelheid van m'n paard afwachten, maar als ik hem bestel, doe ik dat ook lekker bij jou hoor Nienke
Bladwijzers