Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 255 van de 273

Topic: multifunctioneel hoofdstel.

  1. #241
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.727

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Oh ik zie nu op je website Nienke die bitclipjes staan, zitten die er niet standaard bij?

    Groetjes Anouk
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

  2. #242
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Hihi LEZEN Anouk
    Bij de multie staat: Wordt geleverd met bitclips..
    Bij de Competition staat: Wordt niet geleverd met bitclips, deze kunnen los bijbesteld worden...

  3. #243
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.727

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Ohja
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

  4. #244
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.727

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Besteeelldddd
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

  5. #245
    Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007
    Locatie
    Hoogersmilde (Dr)
    Berichten
    1.364

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Nienke07: levert het vinden van spelfoutjes een korting op ? Rambo Micklem Bridel... Bovenste kop als je de link hebt aangeklikt .
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

  6. #246
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Ik vind het goed hoor Nienke.. Geen verzendkosten bij bestelling van een Micklem voor iedereen die een spelfout vindt op mijn site!
    (of 7,50 als je het hoofdstel komt halen )

  7. #247
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Stomme vraag misschien, maar wat moet ik mij voorstellen bij rubberen teugels?

    En zou je misschien een foto van het zwarte hoofdstel buiten kunnen maken?
    Binnen lijkt die wel heel glanzend met de flits erop.

    Ik ga hem wel bestellen.
    Ik bestel hem dan in pony, maar voordat je hem verstuurd, zou ik wel de maten willen weten als je ze binnen hebt.

    En Nienke, geen typfout, maar wel iets dat me op de voorpagina opvalt.
    U vindt hier informatie over verschillende merken boomloze zadels. In onze shop verkopen we Barefoot- en Ghostzadels en Marylot Biothane.
    Terwijl je geen Marylot Biothane meer verkoopt.

    En ook bovenin het tabblad wordt nog Marylot Biothane genoemd.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  8. #248
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Dionne.. het is steeds donker.. dus buiten fotograferen lukt nog ff niet zo.. (overdag werk ik ) Maar het is gewoon mooi zwart leer.. nieuw, dus glimmend, maar zeker geen 'lak'zwart!

    Enne.. jij ook geen verzendkosten hoor! (geef dan even aan bij het bestellen dat je komt ophalen en zet in het opmerkingen scherm dat dat is omdat je korting krijgt wegens foutje op site )

  9. #249
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Ik heb hem maar in het zwart besteld.
    Bedankt alvast voor alles.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  10. #250

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Heb de hele tijd dit verhaal in de gaten gehouden en was geintereseerd geraakt in het hoofdstel. Afgelopen week kwam ik iemand in het bos tegen die zo'n hoofdstel had. Ik met mijn shet karren, en dus brutaal naar haar toe gereden en vroeg hoe het haar beviel. Zij reed met bit trouwens.
    En waarom ze voor het hoofdstel had gekozen.
    We raakte in gesprek, aardig mens. En dus ik nog brutaler mag ik hem eens uitproberen?? Nou dat was geen probleem.
    Dus zo gezegd zo gedaan....
    Maatje full op een ijsje??? zou dat wel gaan, geen probleem, hij heeft een grote kop. Letterlijk en figuurlijk hihihi....

    Aangezien ik altijd met een Cook rijdt zoals jullie wellicht allemaal weten, daarmee dus ook gestart. Tijdens het omdoen had ik al zo mijn vragen.
    Daar de ringen erg hoog aan de bovenzijde van de neusbrug zitten en niet min of meer in het verlengde van de mond of iets lager wat ook nog wel voorkomt bij diverse bitloze hoofdstellen. Er komt dus een soort van extra boog in de kruisbanden wat niet fijn werkt.
    En in mijn ogen ook de werking doet verloren gaan. Ook mijn paardje reageerde er niet fijn op. Begon te hangen wat hij nooit doet, ik was dus een soort van vijfde been. ik kon wel sturen maar, hij gaf zo overduidelijk aan het niets te vinden. Dat ik vrij snel gestopt ben.
    kortom de kaakgekruisde werking is in mijn ogen niets.

    Toen de sidepull geprobeerd, dat gaf geen probleem, Vond meneer wel ok. maar hij is soms vrij kort door de bocht, zo van je hebt de vorige al geprobeerd ik vind het genoeg zo dat was niets en nu ook nog de rest uitproberen?? wat denk je wel niet.
    Ook begon het re regenen. Een goede reden om te stoppen.
    Als sidepull zou het wel werken, al blijven de ringen nog steeds vrij hoog zitten. Maar dat kan ook een persoonlijk gevoel zijn.
    Het heeft geen invloed op de sidepull werking.

    Met bit zal het ongetwijfeld werken, daar valt niet aan te twijfelen, maar kan ik niet testen want het mannetje kent geen bit. Dus ga ik ook niet testen.

    De kingekruisde vorm moet ik nog uitproberen en kan ik nog geen mening over vormen.
    En de kaptoomvorm weet ik niet want er zat geen extra ringetje op. Maar denk dat dat zeer goed zal gaan, het hoofdstel zat mooi 'aan" geen schuiven en zo. Dus met grondwerk zal het zeker gaan werken.

    Het hoofdstel wat makelij betreft ziet er goed uit. Mooi leer, zacht, soepel, netjes afgewerkt. blijft er ook goed uitzien na een tijdje gebruik. Zij had hem al enkele maanden en dagelijks in gebruik.
    ik denk voor mensen die met bit rijden en voorkeur hebben voor een mooie hogere neusriem dit een heel mooi hoofdstel is. Daarbij zo af en toe willen grondwerken zij dan geen ander hoofdstel nodig zullen hebben.
    Ook vond ik het wel mooi dat er bij de oren een kleine uitsparing zat dit is voor een aantal paarden wel fijn. Er stond wel grappig trouwens een pijltje op welke kant naar voren moest. Je kunt hem dus niet verkeerdom plaatsen bij twijfel.
    Ze hebben dus gedacht aan details.

  11. #251
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Ik heb vannacht (!) bedacht dat ik Evi ga vragen of ze een touwtje met aan beide zijden een ringetje kan leveren! Als aanvulling, ivm de weinige release die de bijgeleverde banden voor een crosslink hebben!

  12. #252
    Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Breda
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.727

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Ik heb hem binnen ga hem vanavond passen en uitproberen!
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

  13. #253
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    Nienke is het hoofdstel er alleen met nikkelkleurige gespen en ringen of zie ik dat verkeerd.??
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  14. #254
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    [quote="nienke07"]Ik heb vannacht (!) bedacht dat ik Evi ga vragen of ze een touwtje met aan beide zijden een ringetje kan leveren! Als aanvulling, ivm de weinige release die de bijgeleverde banden voor een cross]

    Jahoor, dat kan wel
    Moet ik wel een proef-model hebben om het goed passend te maken *hint hint*
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  15. #255

    Re: multifunctioneel hoofdstel.

    [quote="nienke07"]Ik heb vannacht (!) bedacht dat ik Evi ga vragen of ze een touwtje met aan beide zijden een ringetje kan leveren! Als aanvulling, ivm de weinige release die de bijgeleverde banden voor een cross]

    ja ik dacht ook al aan zo iets, om iets nog weer extra toe te voegen zodat het kaakgekruisde systeem werking wel goed kan functioneren.
    misschien ook wel beter voor de kin gekruisde optie??? ik weet niet hoe het werkt hoor, nog geen tijd gehad om het uit te proberen.
    Of een los touwtje met ringetje werkt weet ik niet, moet er nog eens goed over na denken. Het mag nl niet gaan wiebelen of zo.
    uit testen kan altijd heb ringetjes en touwtjes zat.

    ik denk niet dat het echt, of deels, aan de banden ligt maar, en/of meer aan de plaats van de ringen. leuke zin he? om je wakker te houden en te puzzelen hihihi

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •