Ik weet het ondertussen echt niet meer... Ik hoop dat er hier iemand is die weet wat ik nog kan doen om Kate weer gewoon mestballen te laten poepen.
Kate heeft een geschiedenis van chronisch hoesten wat ondertussen met behulp van Roos, een klassiek homeopaat en pollendruppels redelijk onder controle is. Laats begon ze weer wat te hoesten, dus weer een kuurtje druppies van de homeopaat. Wat wel speelde toen was dat ze wat dun op de mest was, geen ballen maar torentjes. Aangezien Wick het toen ook had én de dames flink aan het snaaien waren in afgewaaide blaadjes in het zand, dachten we dat de oorzaak in het blad en mogelijk wat zand zat. Bovendien is Kate zowiezo gevoelig voor weersomslagen, dus dat kan ook meespelen. Wick kreeg overigens koliekachtige verschijnselen toen, Kate niet. Zandkuur gegeven in overleg met de VA en jawel, Wick knapte op! Kate's mest werd iets vaster, maar niet veel. Enige dagen later was Wick goed op de mest en Kate scheet ineens echte vlaaien...
Op sommige dagen zijn het niet eens vlaaien meer, maar een plas vocht met wat vezels ! Ze toont niet ziek, haar darmen zijn hoorbaar en liggen dus zeker niet stil. In haar gedrag merk ik weinig, ze gilt nog steeds als ze vind dat ze moet eten . Wat leek te helpen was een dekentje, maar gisteren was ze toch weer echt aan de dunne ondanks de deken. De VA heeft geen idee, ook omdat wormen uitgesloten zijn en er aan haar dieet en omstandigheden niets is veranderd.
Ze werkt overigens nu niet, ook niet voor de diarree, aangezien mijn lijf en tijd dat niet toelaten.
Kortom... iemand die weet wat het kan zijn en hoe ik dit oplos?
Bladwijzers