Ik denk dat hij je best wil helpen hoor, maar even bellen kan geen kwaad denk ik
Ik denk dat hij je best wil helpen hoor, maar even bellen kan geen kwaad denk ik
Als Horseman Outfitter niet wil (lijkt me sterk, maar zou kunnen) dan toch Louis maar even contacten.
Succes!
Ehm, en wie is eigenlijk Louis?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
sablou hier op het forum. Hij heeft vandaag weer iets gepost!
Whohoo! Licht in mijn domme duisternis!
Ik heb net Horseman Outfitter gebeld en die willen de fenders er wel weer in zetten Moet 'm ff langsbrengen en dan bellen zij als 'ie klaar is, de zadelmaker is er niet elke dag. En aangezien ik er toch nog niet op rij, is het helemaal niet erg om even te moeten wachten. En, ook helemaal fijn, het zal me maar +/- 10 euro kosten
Pfieuw!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Fijn voor je.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
hahahaha ilian, eind goed, al goed!
Ik moest er echt om lachen! sorry!
Hihi, gelukkig. En volgende keer die fenders er maar aan laten hoor
ahahahaa ooh lekker ding hihii
ik begreep al neit waarom je zo snel naar Horseman Outfitter wilde, ik dacht gewoon ter controle van je zadel hihi
Die zaak is echt geweldig, en het ruikt er zoo lekker :-D
gelukkig kan het goed opgelost worden
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Jij blij!
Ooh hahaha, nou ja weer wat geleerd, je bent in ieder geval goed in schoonmaken je slaat geen plekje over
Iedereen maakt wel eens een blunder toch, zolang je er nog om kan lachen!
Today is a perfect day to start living your dreams!
Bladwijzers