Hoi allemaal,
Nog maar een berichtje , ten eerste, bij het hand veranderen, blijven jullie dan nog steeds naar achteren lopen? En draaien jullie beesies ook in draf naar je toe? Adonis die stopt nl eerst en draait dan zijn achterhand en komt dan naar me toe, dan zit hij dus niet in draf en moet ik hem eerst in draf naar me toe krijgen en vervolgens de andere kant opsturen. Weten jullie waardoor dit kan komen?
Mijn tweede vraag is, Doon die kan nog wel eens hangen in de rope, stom van mij, de "paddock" waar ik in werk is niet echt groot dus hij had geen keus dan het touw op de grond mee te sleuren. Nu doe ik het in het land en hij loopt in principe met het touw op de grond maar soms loopt hij stiekem toch rechtdoor en tja, dan voelt hij opeens die druk en gaat hij wel weer in een cirkel lopen. Alleen, het begint een beetje saai te worden, de circling game, dus ik dacht, misschien eens tijd om At Liberty te proberen. Parelli zegt wel, zorg ervoor dat de eerste keer goed is, en dat je niet onvoorbereid begint aan At Liberty. Maar de rest van de games doet hij nu At Liberty perfect , alleen dat hangen soms, maar dat is wel in een hele grote wei. In de kleine paddock, moet het dan niet lukken?
Hoe hebben jullie dat gedaan? Echt gewacht tot alles in de puntjes perfect was en dan pas At Liberty?
Bedankt!
Groetjes,
Sophie
Bladwijzers