Ik wil aankomende week vast zo veel mogelijk oefeningen filmen voor mijn online-level 2 audition (om eens te zien of ik het zelf waardig genoeg vind om op te sturen ).
Maar over een aantal oefeningen had ik nog wat vragen, misschien dat jullie me hier verder mee kunnen helpen, want als ik parelli nu een mailtje schrijf krijg ik niet op tijd antwoord.
-Allereerst: de oefeningen die je voor de audition moet doen, zijn dat dezelfde oefeningen als die die er op je self-assesment lijst staan?
-porcupine: lift tail: houd dat gewoon in dat ik de staart op moet kunnen tillen letterlijk? of moet ik haar echt achteruit kunnen laten komen m.b.v de staart? (raakte nogal in de war hiermee toen ik nl iemand anders filmpje keek)
-yoyo-up&down hills: hoe hebben jullie dit gedaan? want bij ons is er in geen verre omtrek een heuveltje waar ik even met mijn pony over heen kan gaan dansen
-yoyo-back&forth from zone 3: hoe moet ik me dit voorstellen? dat ik naast haar ga staan en haar dan naast me heen en weer yoyo ofzo?.... heeft iemand een voorbeeldje?
yoyo-back into stal&put halter up: wat houd dit in? moet ik haar vastzetten ofzoiets?
-squeeze-jump through 3 ft gap: hoe moet ik me die voorstellen?
Bladwijzers