Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: lg zaum

  1. #1

    lg zaum

    Na een spontane mail actie met ons buurland duitsland heb ik ja gezegd tegen het opnemen van de LG zaum in mijn assortiment van bitloosrijden.
    Er is nog geen importeur van dit systeem hier in Nederland. Zelf heb ik nog geen kans gehad om het te testen, ze zijn besteld.
    Nu ben ik benieuwd naar of er hier mensen zijn die er zelf mee rijden of ooit eens geprobeerd hebben en hoe de reacties van de paarden waren.
    Via de vereniging bitloos paardrijden komen van de testers postieve berichten. Ik ben dus een beetje nieuwschierig geworden.
    Zijn er mensen met ervaringen??

  2. #2
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: lg zaum

    Wat is in hemelsnaam een LG Zaum?
    Foto?

  3. #3
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: lg zaum

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Wat is in hemelsnaam een LG Zaum?
    Foto?
    Glucksrad

  4. #4
    Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Locatie
    limburg NL
    Berichten
    4.760

    Re: lg zaum

    Ik had er eerst intresse in...toen heb ik voor de bloem gekozen. Scheelt namelijk nogal in prijs terwijl er veel werd gezegt dat de werking hetzelfde was. Zelfs dat de teugels bij het glucksrad zou kunnen blijven hangen in de hoekjes en dat kan bij de bloem niet omdat het rondjes zijn ipv taartpuntjes.

  5. #5
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: lg zaum

    Oh, dattum!
    Had Trea niet zo'n ding?

  6. #6

    Re: lg zaum

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
    dat de teugels bij het glucksrad zou kunnen blijven hangen in de hoekjes en dat kan bij de bloem niet omdat het rondjes zijn ipv taartpuntjes.
    hoe bedoel je precies, errruggg nieuwschierig natuurlijk
    in de hoekjes blijven hangen? ze zitten toch min of meer vast in het driehoek vormpje? Nu ben ik ook nog zo'n typje die clipjes gebruikt aan de teugels, dus ben even een leek geloof ik hoe kan zo iets blijven hangen dan??

    sorry Marja een ander woord is idd gluecksrad officieel op zijn duits

  7. #7

    Re: lg zaum

    Ik heb er eentje gehad. Nooit iets gemerkt over 'blijven hangen' (volgens mij is dit ook onmogelijk of je moet de clipjes op de verkeerde plaats aanklikken). Integendeel, ik was er erg enthousiast over, één van de betere bitloze dressuurvarianten. De enige reden dat ik hem uiteindelijk verkocht heb is dat Enya gewoon niet zo lekker reageert bij druk op de neus. Dat had niks met het zaum te maken, eerder een rasgebonden kwaal. Dressuur rijden we nou eenmaal het lekkerst met een bitje

  8. #8

    Re: lg zaum

    hey trea, ik denk het zelfde als jij kwa "blijven hangen' ik snap ook niet hoe dat kan.
    maar hoe meer ervaringen hier hoe beter
    binnenkort zelf eens uitproberen ze zijn nog onderweg of in de maak

  9. #9
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: lg zaum

    Ik heb hem wel in handen gehad en vond hem veeeeel te zwaar.

    Het ontwerp vind ik erg mooi.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •