Ik heb trouwens gehoord dat de service van Natuurlijk ruiterschap enorm slecht is! Mensen wachten soms maanden op hun bestelling en contact met de beheerder is vrijwel onmogelijk. Hij reageert nooit op mail en telefoon.
Ik heb trouwens gehoord dat de service van Natuurlijk ruiterschap enorm slecht is! Mensen wachten soms maanden op hun bestelling en contact met de beheerder is vrijwel onmogelijk. Hij reageert nooit op mail en telefoon.
Oh, tell me about itOorspronkelijk Geplaatst door trea
Helaas nog geen antwoord van de Riders Rasp company. Ik bel ze vanavond wel ff
Vandaag de achterhoefjes van Shaf gedaan, Marjo heeft foto's gemaakt van 'voor' en 'na'. Moet er wel bij zetten, dat ik ze al ff niet meer bijgewerkt heb, dus er mocht eigenlijk eerst nog wel wat van de hoefwand in zijn geheel af.
Ziet er goed uit. Die van ons uit de US is ook net binnen, zal hem binnenkort eens uitproberen.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Dat ziet er wel netjes uit.
Lijkt me een handig ding!
Mooi!! Ik heb ook wel belangstelling voor zo'n ding! Al is het maar voor mee te nemen op vakantie,trektocht of bosrit.
Trouwens ik weet niet van wie de handen zijn op de foto's, maar ik vind de nagels zo mooi!
Haha het paard is shaffai en de handen zijn van eef hihi
mmm dat is misschien ook wel wat voor ons! Ik heb er de schwung en kracht niet voor om dat met een lange rasp te doen. Vraag me alleen af waarom dat een scherpe hoek heeft en geen ronde. Dan kon het vijlgedeelte nog smaller en krijg je geen krassen op de wand waar je ze niet wil. Kan geen kwaad, maar het is dan niet mooi glad meer.
Even naschuren met een schuurpapiertje.Oorspronkelijk Geplaatst door lila
Hihi, dankje voor het compliment, Tré
Ik doe er niet zoveel aan, alleen 1x per week vijlen ofzo (natuurlijk bekapt )
Ja, rond gedeelte in de hoek was handig geweest, in de ronding van de mustang-roll zegmaar. Ik denk dat dat erg lastig produceren is, een holle vijl. Nu kun je de rasp wel een beetje kantelen tijdens het vijlen, waardoor het toch mooi rond wordt, maar kost idd iets meer moeite.
Ik ben benieuwd of dit ding scherp genoeg is voor hele harde hoeven , en een lang scherp blijft .
Toen ik een paar jaar terug begon met bekappen , vond ik een 'handig' tooltje bij de Gamma http://www.stanleyworks.nl/product_d...jectID=21-104# , werd alleen heel snel bot . En dus verder nooit meer gebruikt .
Ik hoop op een forumbestelling
Over Balki , m'n SuperShet :
Nee hoor , hij is niet dik .
Hij zit gewoon vol met karakter .
Hahaha handig Beauba. Het nadeel van dit tooltje is dat het voor gipsplaten bedoeld is. Deze raspen kan je niet gebruiken op hoeven, om de reden die jij al ontdekt hebt Ze zijn te fijn getand.Toen ik een paar jaar terug begon met bekappen , vond ik een 'handig' tooltje bij de Gamma
Ik ga ervan uit dat riders rasp gechikte vijlen erin heeft zitten.
Ziet er eg goed uit, mocht forum inkoop komen dan heb ik ook zeker intresse
En voor hele makelijker onder ons, met een slijptol kan het ook
Hahaha Joram... jij ook?
Ik ook.
Maar deze steek je niet zo makkelijk in je zak.
Serious ?
Ik had als grap gepost, ik durf namelijk nog eens niet zo slijptol vast te houden
Bladwijzers