klik eens even op de ]/images/smilies/wink_smile.gif[/img]Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
klik eens even op de ]/images/smilies/wink_smile.gif[/img]Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
oh, ja ik heb nu op die link geklikt en dan ziet het er wel anders uit ja.
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Afgelopen weekend heb ik een hoop aangepast. En zou het in principe "af" zijn. De eerste keer dat je inlogt kan het zijn dat "Ongelezen berichten" nog niet werkt. Even een keer alles als gelezen markeren en daarna doet ie het in ieder geval wel.
Dit is nog steeds een test-forum! Alles wat er gepost wordt, zal dus verdwijnen daar. Ik ben vooral even benieuwd naar dingen die nog niet werken
Daarom graag hier of daar posten wat het nog neit doet. Dan kan ik er nog achteraan! Alvast bedankt!
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Ik zie nog steeds geen reply-knop (ook niet na F5 indrukken )
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
De knopjes zijn wel kleiner geworden, maar zijn er echt wel.
Kan zijn dat het nog niet op elk forumdeel werkt, Eveline gaat vanavond de rechten op het testforum even resetten.
Maar op Aankondigingen zou je sowieso wel moeten kunnen posten al. Op het plaatje zie je waar de knopjes zitten.
[attachment=0:4ea71]reageer.png[/attachment:4ea71]
Ik geraak niet meer ingelogd
"Dromen komen uit..."
Krijg je een foutmelding? Of logt ie je gelijk weer uit? kortom, heb je iets meer informatie?Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
De inhoud van het forum is, zoals die gisteravond/vannacht hier was. Dus als je je wachtwoord toevallig vanochtend gewijzigd hebt, dan je oude wachtwoord gebruiken
Verder kan het zijn dat je gebruikersnaam hoofdlettergevoelig is in het nieuwe systeem, wellicht iets om even te proberen.
Volgens de statistieken ben je wel even ingelogd geweest trouwens vanmiddag...
Reply werkt niet tot ik de groups opnieuw ingesteld heb.
Inloggen zou wel moeten werken (log je in met hoofdletter in je naam?)
Dit staat er:
Er is een fout opgetreden !
Het is niet gelukt om in te loggen. Controleer je cookie instellingen
"Dromen komen uit..."
Inloggen lukte zonder problemen; ik was alleen op zoek naar de reply naar aanleiding van F5-aanwijzingenOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Misschien ff je cookies controleren?Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
De oude weggooien (van het nieuwe forum, dus van de vorige keer testen)
Forum-rechten heb ik aangepast voor de groep 'geregistreerde gebruikers' (zou iedereen dus moeten zijn) zodat iedereen hopelijk weer de reply knop ziet. Zo niet, geen probleem, dan is er nog een restrictie doordat je ook in een andere groep zit. Bij de officiële overgang gooi ik alle oude groepen weg en maak ik nieuwe aan, met correcte rechten.
Jammer. Ik vind het experimenteren met splitsen en samenvoegen nou nét zo leuk. FlupflupOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Nou heb ff gekiekt (bb) en het ziet er weer gelikt uit. Kreeg alleen dit te zien bij het inloggen:
Er is een fout opgetreden !
Het topic of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
Ga zo nog eens kijken, w.s. zal ik zelf wel iets fouts hebben gedaan.
Flupflup
www.crystal-carving.com
Het topic dat Eveline in haar eerste post aanhaalt is verdwenen daar
Ik ben namelijk aan het knutselen geweest en toen was het nodig om de hele bups opnieuw te importeren
Bladwijzers