Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: supplement?

  1. #16

    Re: supplement?

    Ja, zal hem even voor je uittypen (is niet op internet te vinden voor zover ik weet, ik heb hier nog een etiket van de emmer). Er zit geen melasse in en de brokjes zijn niet verhit tijdens de productie, zodat de vitamines e.d. niet beschadigd raken (zijn vaak erg hittegevoelig namelijk). Er is ook een versie in poeder-vorm maar brokjes zijn handiger natuurlijk. Er ziet ook wat probiotica en gist in om de spijsvertering te ondersteunen. De ingredientenlijst is wel in het Engels, het is een product uit Engeland dat geimporteerd wordt.

    ingredienten Equimins advance:
    cereal grains & derivatives, wheatgerm, full fat soya, hipro soya, dicalcium phosphate, limestone, soya oil, vitamins, minerals, trace elements, organically bound minerals, saccharomyces cerivisae, bio-mos oligosaccharide, probiotics & prebiotics.

    Het is dus op granenbasis. Je voert gemiddels 60 gram. Ik heb ook wel de analyse met de gehaltes aan vitamines en mineralen e.d. hoor als je daar geinteresseerd in bent.

  2. #17

    Re: supplement?

    Ik heb een bestelling de deur uit gedaan voor vita plus. We gaan het uittesten en anders gaan we weer verder zoeken.

    Iedereen bedankt voor het meedenken en de tips

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •