Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: bestaan kaptooms in xfull?

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

bestaan kaptooms in xfull?

Valentino onze tinker heeft echt een groot hoofd. We rijden hem nu met bit maar ik merk dat hij dit eigelijk helemaal niet lekker vind dus zou ik graag weer bitloos gaan. Ik ben hem nu op mijn kaptoom aan het longeren aan de dubbele longe maar deze is eigelijk net te krap.

Eigelijk is hij echt overal te krap, hij zit dicht bij zijn oog omdat de riem die onder zijn kaak zou lopen niet vast kan en het neusgedeelte is net te krap. Maar ook heeft hij best uitstekende btten net boven zijn hoofd waar de leren riempjes net achter zitten dus met een keelriem zou die wat meer naar achteren schuiven denk ik maar die zit niet aan deze kaptoom.

Bestaan ze zoiezo of moet ik hem dan op maat laten maken want dan word het helemaal een duur grapje.

Eventueel zit ik nog te denken aan de bloem..en dan een neusriemlaten maken, dat is een goedkopere oplossing, maar een kaptoom vind ik fijner omdat ik hem dan voor rijden als grondwerk kan gebruiken. Bloem werkt niet echt fijn voor grondwerk.

Actief Forumlid BEAUBA's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Re: bestaan kaptooms in xfull?

Neem 's contact op met Ria , van Ruby's westernstore .
    Ik heb daar pasgeleden een kaptoom gekocht die heel erg ruim verstelbaar is .

Ria heeft zelf ook Tinkers , dus zij kan je vast vertellen of ze een passende kaptoom voor je heeft .
    http://www.rubyswesternstore.nl/nl_N...toom_&_teugels
    Over Balki , m'n SuperShet :
    Nee hoor , hij is niet dik .
    Hij zit gewoon vol met karakter .

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    24

ik heb voor snow de kaptoom van Maaike overgenomen... die past hij nog niet en snow heeft een mega hoofd... misschien Maaike een PB sturen waar ze die vandaan had.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

De micklem multi (dus ook kaptoom naast alle andere bitloze varianten) is er in een xtrafull.. die paste Enya ook

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

tja...ik zou liever een kaptoom hebben denk ik..micklem is en duur en waarschijnlijk weinig tweedehands te krijgen en ik vind het zonde om iets te kopen heel veel functie's waar je dan verder geen gebruik van maakt.

Bladwijzers

Forum Rechten