Lila.. je voert al een compleet uitgebalanceerd supplement. Ik zou heel erg uitkijken met het bijvoeren van allerlei producten. Brandnetel bijv. zit weer heel veel calcium (verhindert de magnesiumopname!). Zeewier zit ontzettend veel goeds in, maar voor je het weet voer je teveel en in een scheve verhouding. De reden dat de eiwitten in de lucerne misschien niet zo goed verdragen worden door Vash, komt misschien ook wel omdat je al een volledig supplement voert met veel eiwitten (formula4feet bevat 22,1% proteïne!!). In totaliteit te veel dus..
biergist bevat ook eiwitten trouwens ...... de biergist zonder biertreber (BT) die b.v. makana verkoopt wel veel minder.
Helemaal mee eens. Hij krijgt nu ook niks anders meer dan zijn hooi en zijn formula4feet. De luzerne had ik gedaan omdat ik dat vorig jaar ook deed ...nu zet de bakjes klaar met een mini plukje hooi erbij in, en verdeel zijn portie F4F zo over 2 voerbeurten. Dat vind hij gelukkig nog steeds erg lekker en daarmee krijgt hij (zeggen ze van wel) alles wat hij verder nodig heeft. Roer rechthouden nu.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Ik ben ook heel erg geneigd om er handjes van dittum en dattum door te mengen. Het is ook zo weinig hè, enkel die F4F?
Moet me echt bewingen.
Ja....het is bij jou nog minder dan bij ons, ik moet met dat (vies !) papieren schepje 2 keer scheppen met zijn ruim 600 kg. Ik wil er graag ook bijvoorbeeld wórtels "in" stoppen. Die vindt hij zooo lekker. En dan denk ik: hij is niet IR, dus waarom níet eigenlijk...
....maar ik geef ze niet hoor, alhoewel hij afgelopen zondag één kleintje heeft gehad, zijn eerste.
Brandnetel ben ik al wéken geleden mee gestopt, zeewier ook. Het is nu hooi en F4F en een theelepeltje Hormonal kruiden (anti-dekhengst).
Whuhahaha ik dacht al... 'ik hap niet, ik hap niet'....maar ik geef ze niet hoor
ja ik dacht opeens: toelichten!!
maaruh...ik zit er wel over te dubben of dat nou kán of niet. Het is 90% water. Eén zo'n peen (vrij naar één zo'n been van Bomans).....
zou toch moeten kunnen bij een mooi-op-gewicht én niet IR paard?
Je zou zeggen van wel hè. Als zijn glucose/insuline goed is.. één peen per keer. Ach, ik denk dat ik het wel zou aandurven hoor. Je moet ergens, some point beginnen met uitbreiden. Ik ga vanaf morgen de hele PP openzetten. Op wat verdwaalde grassprieten na, is er geen wei meer over. Ik vind het eng, dóódeng, maar ergens komt een punt dat het kan.
Ja, dat denk ik ook. We kunnen ze niet onder een stolp zetten zoals de roos op de planeet van le petit prince...
Bladwijzers