Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 255 van de 278

Topic: Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

  1. #241

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    ik heb ook erg zin om te komen, maar helaas gaat dat niet.. voor mn ouders staat de beslissing vast..
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  2. #242

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?


    Met paard:
    Lia & Rebbel
    Annemieke & Maroush
    Marja & Atli en Menglöd

    Zonder paard:
    Kiki (zit niet op het forum)
    Nicky (myracara)
    Zayna
    Floor
    Dineke
    Wilrieke
    Nelleke
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  3. #243

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Dineke, Kiki (die niet op het forum zit) en ik kunnen ook van het lijstje..


    Met paard:
    Lia & Rebbel
    Annemieke & Maroush
    Marja & Atli en Menglöd

    Zonder paard:
    Nicky (myracara)
    Zayna
    Wilrieke
    Nelleke
    Surrender to fun!

  4. #244
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Ik wil op zich wel komen hoor, maar als we maar met 3 man zijn, wordt het wel een kostbaar uitje...

    Is het wel mogelijk om het te verzetten? Of moet er dan toch gewoon voor morgen betaald worden?

    Jammer Mariël, dat je ouders onvermurwbaar zijn.

  5. #245

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Als het door het weer kwam, mag het verzet worden toch?
    Al dat ijs en gladheid overal lijkt me dan een geldige reden.
    Surrender to fun!

  6. #246
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Marja, Annemieke en ik delen je gevoel.

    Ik heb helaas nu pas bijgelezen, kan die man op dit tijdstip niet meer bellen.
    Ik zal morgenochtend bellen om te overleggen of we zouden mogen verzetten.
    Zo niet, hebben we een probleem, en zal die €150 toch betaald moeten worden.

    Voor de volgende keer wil ik denk ik maar wel afspreken dat er bij 'inschrijving' vooruit betaald word, want ik ben morgen niet blij als blijkt dat Annemieke en ik die €150 neer moeten leggen.
    Maar goed, eigen schuld, nooit over nagedacht.

    Ik bel morgenochtend, mocht het niet verzet kunnen worden, word het een duur speelmiddagje, maar dan gaan we er maar het beste van maken

    Floor, overleg is er met het bestuur niet meer geweest, en het overgrootte deel van de wegen is prima begaanbaar, incl. het stuk richting Nimmerdor, dus ik weet niet hoe het bestuur daar nu over denkt.
    Always put the relationship first!

  7. #247
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Ik dacht dat het 125,- euro was?

    Tja als de omgeving van de rijhal niet glad is, dan kan ik me voorstellen dat ze het niet accepteren als je afbelt vanwege 'gladheid'.

    Ja als je zo'n dure bak huurt, is betaling vooraf door alle deelnemers wel handig zodat je zelf niet met de gebakken peren komt te zitten...

    Laten we morgenochtend dan even afwachten, en het verzetten als dat kosteloos kan, en het toch maar door laten gaan als we toch moeten betalen? Ik vind het lullig om jullie met de kosten te laten zitten (zeker als de weg eigenlijk best begaanbaar is) dus ik wil dan toch wel meedoen. Misschien dat de kijkers en afzeggers ook nog een steentje willen bijdragen?

    Hoe laat ga je hem morgenochtend bellen Lia?

  8. #248
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Marja, €125 kan je wel gelijk in hebben, dan ben ik in de war, is weer een meevaller, haha.
    Lief dat je zo meedenkt, dat idee had ik ook.
    Verzetten indien mogelijk, en anders maar gewoon gaan.
    Ik zet 9u mijn wekker (sorry, moet ook echt even slapen na superdrukke week) en dan zal ik hem bellen.
    Mocht je hem eerder willen bellen, kan ik je zijn telefoonnummer ook wel geven.

    Zayna en Nicky, komen die nog?

    Wilrieke en Nelleke iig wel, die willen vast wel iets bijdragen als het nodig is.
    Always put the relationship first!

  9. #249

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rebbel
    Voor de volgende keer wil ik denk ik maar wel afspreken dat er bij 'inschrijving' vooruit betaald word, want ik ben morgen niet blij als blijkt dat Annemieke en ik die €150 neer moeten leggen.
    Maar goed, eigen schuld, nooit over nagedacht.
    Het is inderdaad 125, niet 150. En waarom ga je er vanuit dat jij en Annemieke dat geld alleen zouden moeten betalen?
    Misschien handig om dat eerst hier te overleggen voor je er meteen vanuit gaat

    Ik ben benieuwd wat het nu uiteindelijk gaat worden. ik baal hier ook van,.. hoop dat er iets goeds geregeld kan worden
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  10. #250
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Het lijkt me wel echt terecht om af te zeggen, ook als het direct om de rijhal begaanbaar is, want mensen komen nu eenmaal uit andere plaatsen.

    Ik kom niet in ieder geval. Uiteraard wil ik wel wat bijdragen om te zorgen dat niet alles op jullie neerkomt, als we dat met zijn allen doen valt dat bedrag ook best mee.



    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  11. #251
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Ik zeg niet dat ik daar vanuit ga, maar dat ik hard zou balen als dat zo blijkt te zijn.
    Ik zat me namelijk nog af te vragen of het redelijk zou zijn om (als het allemaal zo zou uitlopen dat het door moet gaan) 'afzeggers' te vragen mee te betalen, omdat we daar nooit iets over hebben afgesproken.

    Was dus niet zo negatief bedoeld als het schijnbaar overkomt, sorry
    Always put the relationship first!

  12. #252

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Tja als de omgeving van de rijhal niet glad is, dan kan ik me voorstellen dat ze het niet accepteren als je afbelt vanwege 'gladheid'.
    Tja, daar kunnen de wegen wel goed zijn, maar als het wel glad is waar je vandaan moet komen, kan ik me toch voorstellen dat je liever thuis blijft met paard lief.. En met het zuinige of stop gezette strooibeleid zijn er toch behoorlijk wat ijswegen. (hier wel tenminste) Dus zo raar lijkt het me nu niet, om af te zeggen wegens gladheid. Ik hoop dat ze dat begrijpen, zou jammer zijn als het zoveel geld kost als er bijna niemand kan komen..
    Dat bedrag kunnen we dan uiteraard nog wel delen, ben ik met Mariël eens. Maar het zou leuker zijn om dat te delen als ook lekker iedereen kan komen..

    Hoop dat het verzetten lukt, Lia!

    (oh, bericht van nicky nog niet gelezen, naja, dan maar beetje dubbelop)


    Surrender to fun!

  13. #253
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Lia, bel jij hem maar hoor, het is niet zo handig als hij telkens iemand anders aan de lijn krijgt lijkt me.

    Ik wacht dan wel effe op je berichtje morgenochtend. Zou wel fijn zijn als je het voor half 10 kunt laten weten. Dan weet ik of ik me moet haasten of niet.

    Ja Nicky en Floor, jullie hebben wel gelijk dat het elders wel glad kan zijn, maar op heel veel plaatsen is het dat ook niet en aangezien we het al een keer verzet hebben, kan ik me ook voorstellen dat ze dat niet nog een keer willen doen...

    Nog effe een lijstje dan, voor de overzichtelijkheid:

    Met paard:
    Lia & Rebbel
    Annemieke & Maroush
    Marja & Atli en Menglöd

    Zonder paard:
    Zayna
    Wilrieke
    Nelleke

  14. #254
    Actief Forumlid Maroush's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.773

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Zo hehe, ik ben ook eindelijk m'n ouders aangekomen en weer computer bij de hand.
    Wat jammer zeg Janneke en Elske dat het bij jullie nog glad is
    Morgenochtend leggen we de situatie gewoon even voor bij Nimmerdor en kijken wel wat er mogelijk is..
    Ik moet om 8 uur de trailer ophalen, dus dat doe ik maar gewoon want de huur moet ik toch betalen.
    Was graag gegaan morgen want hier zijn de wegen prima en Nimmerdor is blijkbaar ook goed te bereiken, maarja met 3 man is wel een erg klein clubje. Al is het wel superfijn dat iedereen zo meedenkt qua kosten!
    Nouja, we zien morgen wel

  15. #255

    Re:Indoorplayday in Leusden op 13-02-2010! Wie willen er meedoen?

    Is het nog gelukt om het te verzetten?
    Surrender to fun!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •