Lb en ik zijn niet zo sterk in Liberty over het algemeen. we kunnen de 7 games in een roundpen spelen en laden, maar onze stick to me was bv. erg slecht.
Vanwege het slechte weer/bodem de afgelopen 4 dagen dus met stick to me aan de gang gegaan. Eerst online aan de 12ft en nu ook liberty in de roundpen. Lb pakte het erg snel op en dus ben ik het gisteren en vandaag gaan mixen met de andere games. Dit gaat allemaal erg lekker, met name de yo-yo is nu een stuk beter (ik hoef geen stap meer de zetten bij de draw). We hebben alleen één probleempje: Mijn disengagement werkt niet meer op de circling game.
Online hebben we geen problemen (want natuurlijk ben ik eerst terug online gegaan om het op te lossen, maar toen deed hij het gelijk weer). Ook van dichtbij is het geen probleem om de achterhand @liberty te laten wijken. Zodra ik echter mijn send heb gedaan, verliest hij het contact en duurt het nu wel een heel rondje voordat ik hem ge-disengaged en bij me heb.
Ik heb geprobeert om te draw'en in plaats van te disengagen, maar ook dan krijg ik geen contact.
Wat zouden jullie doen? Ik ben geneigd om de circling game maar even te laten voor wat het is @liberty, maar ik denk niet dat dat onze problemen oplost. Ik ben er ook niet uit of het unconfidence is, of dat hij zich gewoon LB verveeld en het niet boeiend vind. Omdat onze hele roundpen en wei vol ijs ligt, kan ik ook niet heel uitbundig met hem spelen.
Iemand tips voor me hoe ik dit anders aan zou kunnen pakken?
Bladwijzers