Het klinkt een beetje raar, en hoop dat het hier goed staat, maar ik vond het wel met huisvesting te maken hebben.
Mijn pony's lopen overdag in de rijbak in de winter. (In de zomer dag en nacht buiten, bak/weide).
Maar goed, mijn merrie is nooit echt speels ofzo geweest, maar de laatste tijd vindt ze alles een stuk interessater.
Er staan twee grote pionnen van denk ruim een meter. Eentje heeft ze alleen gesloopt. Maar goed, ze is ermee bezig.
Toch zou ik graag iets meer aanbieden in de bak. Ze krijgen overigens meerdere keren op een dag hooi.
Dus ben wel benieuwd of jullie nog goede opties hebben die ik kan aanbieden. Liefst wel betaalbare opties.
Ik zou graag nog eens wat fijne betaalbare flexibele pionnen hebben. Die gaan denk langer mee, en daarnaast kan ik die mooi voor grondwerk etc gebruiken.
Dat zou trouwens helemaal mijn voorkeur hebben als het speelgoed is voor de pony's, maar ik het zelf ook in het grondwerk kan gebruiken.
Ik heb nog één wilgenstam liggen die ze kunnen pellen. Maar daar is de lol met een twee dagen ook wel af. En dan vinden ze de stammen niet interessant meer. Liggen er nog drie die al kaal zijn in de bak.
Bladwijzers