Is het een idee als jullie mij een banner (468x60 pixels) sturen en dat ik die dan tot het evenement online zet voor nop? Ik vind dit soort evenementen altijd wel positief.
Bart
Dé Bart, jeweetwel, die van 'de blauwe buren'
Is het een idee als jullie mij een banner (468x60 pixels) sturen en dat ik die dan tot het evenement online zet voor nop? Ik vind dit soort evenementen altijd wel positief.
Bart
Dé Bart, jeweetwel, die van 'de blauwe buren'
Dat is gááf zeg
Best goeie reclame bij de blauwe buren!
Bart is lief.
Wel supergaaf zeg!
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
wow, wat supersuper gaaf!!!!!!!
Weet niet wie Bart is maar JEUH !
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Dat is zeker goeie reclame!
A lot of people talk to horses, not many listen
Woeiiiiii
Gaaf!
Hee, wat lees ik daar? Bokt op zoek naar een nieuwe lay out? Heb je ze geïnspireerd Evelien?
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Ik ben via de Bokt op de site van Equiday gekomen, dus het is inderdaad een supergoede reclame! (En via daar weer op dit forum). En ik kom ook zeker kijken!
Maar ik kan nergens vinden waar het is?
Leuk dat je komt!Oorspronkelijk Geplaatst door Marloes_
Heb je de voorpagina van de website gelezen? (rechts onderaan)
Of al gekeken onder 'informatie' op de site van EquiDay?
Ik zie dat het sub-kopje 'plattegrond' wat bij 'informatie' staat het menu wat onduidelijker maakt. Zal dat vanavond aanpassen. Je kunt op 'informatie' klikken en dan krijg je alle info te zien, zoals het adres
Eveline, ik hoorde al eerder iemand die niet zo goed kon vinden waar het was, dus misschien wel een goede om dat aan te passen idd!
Die layout veranderingsplannen zijn er al langer.
Maar kost wat tijd. :P
Maar staat erg mooi Equiday banner op Bokt.
Kleurt goed.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
De nieuwe layout kost inderdaad wat tijd, maar er komen hele mooie ontwerpen voorbij op Bokt!
Dankje, ik had op plattegrond geklikt, dat werkt niet natuurlijk, slim van me :P
Nimmerdor is handig! 2 binnenbakken, veel ruimte. Vriendin van me rijd daar een paardje.
waar blijven de inspirerende foto's van dinsdag, Elske?
Dinsdagavond kwam onze bedrijfscoach (voor hoveniersbedrijf) op gesprek. Ik liet hem trots ons werkschema zien van equiday. Hij was vet impressed. Dat mag ook wel, want ik heb geloof ik nog nooit zo gestructureerd gewerkt als met EquiDay.
Het ziet er ook wel super uit! Ik neem een vriendin mee, dus we zijn benieuwd!
Bladwijzers