Pagina 15 van de 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 225 van de 284

Topic: NHforumdag Updates

Re:NHforumdag Updates

Het was een top dag
    Mijn complimenten aan de organisatie en vrijwilligers die dit allemaal mogelijk gemaakt hebben.
    De sfeer was geweldig en Eli en ik hebben genoten. Op naar de volgende equiday.

Forumlid dondertje's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2009
    Leeftijd
    41

Wie heeft eigenlijk de challenge gewonnen? Ik kon helaas niet tot het einde wachten en ben wel heel nieuwsgierig wie het geworden is!
    Voor mij zelf is er 1 winnaar en dat is diegene met de zwarte shet, het was echt een heerlijkheid om naar hun te kijken, de rust die zij uitstraalden en de lol ook!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

We hebben gekozen om alleen de eerste 3 als winnaars bekend te maken. Het gaat immers niet om het winnen, maar om de relatie met je paard en de ervaring die je met de challenge opdoet. Deze winnaars waren Dinka (koezegtboe), Lia (Rebbel) en Julie (donderwolke).
    Helemaal verdiend, vind ik. Maar eigenlijk was iedereen van de challenge geweldig bezig met "do it for the horse". Petje af voor jullie allemaal!!! Een wedstrijd doen met 800 man publiek. Ik heb er respect voor hoor!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
    Marja ook ik heb genoten van je demonstratie en ook heel duidelijk. Vroeg me alleen één dingetje af (kan dat effe hier?): de vos (ik haal steeds die namen door elkaar dus maar effe zo) die was wat angstig voor het zeil waar je haar overheen liet gaan zoals je dat zelf al zei. Wat me opviel was dat ze angstiger leek als ze achter je ruin aanging dan wanneer ze alleen ging of voorop liep en ik vroeg me soms af of dat komt doordat het zeil door de voorganger wat meer omhoog staat waardoor ze wellicht een keer gestruikeld is en dat nog in gedachten heeft? Of is dit heel ver gezocht? Maar ik vond het superrrrr om te zien!!! Knap ook gezien het feit dat je "pas" sinds 2002 bezig bent. Ken mensen die al heel wat langer bezig zijn en er nog steeds niets van bakken hihihi.
    Dank je wel voor je reactie Heidi! Wat fijn dat je m'n demo leuk vond.

Menglöd (m'n vosje) was inderdaad wat gestresster toen ze achter Atli aan liep. Ik denk niet zozeer dat dat komt doordat het zeil wat omhoog stond oid, maar meer omdat ze er graag wat sneller overheen wil omdat ze het een beetje eng vindt, en dan loopt die verdraaide Atli er zo langzaam overheen en dan wordt zij ook gedwongen om langzamer te gaan, en dat levert haar extra stress op. Bovendien loopt ze dan ook zo dicht achter Atli dat ze niet meer goed kan zien waar ze haar voeten neerzet, en dat levert ook extra stress op want ze weet wel dat er een eng ding onder haar voeten ligt.
    Vandaar ook dat ik haar even alleen een paar keer eroverheen heb laten gaan, dan kan ze het in haar eigen tempo doen en kan ik wat duidelijker alleen met haar communiceren zonder dat Atli nog in de weg loopt.

Wat was het een geweldige dag gisteren! Leuke mensen gesproken en prachtige dingen gezien. De Challenge vond ik echt superleuk en heel erg goed gedaan door alle deelnemers. Die rust en dat plezier! Mijn zus, die nog niet zo heel lang bezig is met NH, zei opeens: "Wat leuk, iedereen loopt te lachen, ook als er iets mis gaat." Dat vond ik een geweldig compliment aan iedereen en aan Parelli/NH.

De organisatie was super strak, ik vond het echt lastig om een moment te kiezen om in de rij voor de wc te gaan staan, omdat ik niets wilde missen.

Het meest genoten heb ik van Equisense (die Shanna! wat een heerlijk paardje! ), de Parelli demo en van de Challenge. Maar ook Sincerita vond ik enorm interessant en leuk, wat een geweldig mens is dat! Karianne ook heel leerzaam, en leuk uitgelegd. En, en, en, ik kan wel door blijven gaan.

Straks eens op het gemakje kijken of ik nog een bijzondere foto heb die absoluut op het forum moet. Maar ik heb al veel moois langs zien komen van Dyonne.

Iedereen, maar met name Sandra en Evelien, bedankt voor de geweldig leuke dag. Ik denk dat dit nu toch wel een jaarlijks terugkerend evenement moet gaan worden...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ook hier nagenietend van een vermoeiende maar zálige dag!
    Ik kan me maar niet aan de indruk onttrekken, dat Parelli echt zijn beide handjes dicht mag knijpen en iemand op zijn knieen mag danken, voor zoveel mooie promotie door de inspanningen van Sandra en Evi bij het organiseren van deze dag!!! Meiden.. diepe buiging en petje af!!!
    Ik heb niet alle demo's kunnen volgen, maar zag over het algemeen hele fijne dingen...
    Weet je.. Lia.. ik vind jou en Reb echt zo'n geweldig setje. Even bij jullie staan kijken (terwijl ik in de plee-rij stond) toen je 'achter' bezig was.. misschien qua 'demo' daar nog wel het méést van genoten
    Verder heel veel mensen aan mijn kraampje gehad, gekwijld bij de kachels van Huub (shit.. geen rookkanaal ).. eindelijk Mirel in het echt gezien (Leuk!! Kom zéker een keer kamperen met de kids en wellicht ook met tantemens en paarden een keer) en me super vermaakt met Simone (tantemens) en NienkeFunny en de buren Karianne en Roos!
    Ook Leusden als locatie, ligging èn faciliteiten helemaal prima! Ik vond het juist zo leuk dat álles in één hal was en dat er geen dingen tegelijkertijd gedaan werden zodat je zou moeten kiezen!

Kortom.. volgend jaar weer?!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Volgend jaar weer? die kans zit er wel in

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Goed plan!

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    44

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm

De organisatie was super strak, ik vond het echt lastig om een moment te kiezen om in de rij voor de wc te gaan staan, omdat ik niets wilde missen.
    Toitletten?
    Waren die er?
    Ik heb geen tijd kunnen vinden om te bekijken waar ze waren in ieder geval. Eenmaal thuis moest ik rennen!
    Started!

Actief Forumlid Moon's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    32
    Dagboek Berichten
    14

Gevonden bij de blauwe buren

http://www.mijnalbum.nl/Album=IIBJY8LZ

Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    17

Dat lijkt me ook een geweldig plan!

Nienke, bedankt, je maakt me helemaal verlegen

Dondertje ook bedankt voor je fijne opmerking, ik word helemaal warm van binnen van alle leuke reacties, en de mensen uit het publiek die me zomaar aanspraken.
    Rebbeltje heeft daarbij verneem ik ook nog eens keihard bewezen dat shetlanders niet alleen maar eigenwijze grasmaaiers zijn
    Always put the relationship first!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Ik vond het ook echt een geweldig leuke dag! Hartstikke leuk om de mensen nu eens in real life met hun paardjes bezig te zien. Complimenten aan Evi en Sandra, de organisatie was echt super Ook een veeeel fijnere sfeer dan die ik bij de Parelli toernooien heb gezien

@Liesbet: nog heel erg bedankt dat Roosmarijn en ik mochten meerijden. Was gezellig!

Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Dank voor alle complimentjes, ik speel ze het liefst gelijk door naar alle vrijwilligers, want die hebben zich ook kei- en keihard ingezet gister.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Ook Leusden als locatie, ligging èn faciliteiten helemaal prima! Ik vond het juist zo leuk dat álles in één hal was en dat er geen dingen tegelijkertijd gedaan werden zodat je zou moeten kiezen!
    Fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt. Dat was namelijk ook onze reden om het op deze manier te organiseren.
    Zoals de NH-dag in Arnhem ooit opgezet is door Maaike en Elise, dat was echt ons beeld van een gezellige NH-dag.

Kortom.. volgend jaar weer?!
    Als het aan mij ligt: absoluut!
    Ik kan niet wachten tot we weer aan de slag kunnen, hihihi.
    De afgelopen maanden (en vooral de laatste weken!) waren druk, maar heb het zonder onderbreking met liefde en plezier gedaan.
    En wellicht dat wij voor volgende keer wat meer taken uit handen kunnen geven aan forumleden die net als wij graag dingen organiseren
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Hallo, ik meld me hier ook! Ik ben dus de eigenaresse van de te dikke haflinger. Ik vond de dag heel erg leuk, heb niet zo heel veel kunnen zien van alle onderdelen maar de dingen die ik zag vond ik echt heel leuk! Ik snap jullie commentaar, ik vond het ook héél jammer dat Shilas zo enorm bang was. Hij was echt bang. Hij rende en rende, ik probeerde hem te kalmeren maar hij vond het écht doodeng. Flip (shetlander) kon de drukte gelukkig niets schelen! Vond het heeel jammer, had zo graag alle dingen willen laten zien... Nouja, vond het sneuer voor Shilas die hetb gwoon écht niet leuk vond! Ben dus maar wat eerder gestopt en natijd nog even doorgenomen in de losrij ring. wat denk je, hij doet het gewoon Ik snap het commentaar, absoluut, maargoed.. denk dat ik nog wel de gene ben die het grootste baalt, normaal gaat het altijd zo lekker!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Je hoeft niet te balen Eva. Dan doe je je paard tekort. Stel je even voor hoe het moet zijn voor je haf.
    Do it for the horse. Je geeft je paard een ervaring mee in een showpiste. dat IS heftig. Hopelijk zal hij de volgende keer iets meer ontspannen zijn.
    Je moet ergens beginnen.
    Ik vond het fijn te zien dat je zo rustig bleef, en zelfs in staat was om je shet nog wat knappe dingen te laten doen.
    Toen ik je zag opstappen dacht ik even dat je gek geworden was , maar zelfs dat ging goed!
    Petje af hoor!

Pagina 15 van de 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten