Oorspronkelijk Geplaatst door
Marja
Oorspronkelijk Geplaatst door
HeidiRickDennis
Marja ook ik heb genoten van je demonstratie en ook heel duidelijk. Vroeg me alleen één dingetje af (kan dat effe hier?): de vos (ik haal steeds die namen door elkaar dus maar effe zo) die was wat angstig voor het zeil waar je haar overheen liet gaan zoals je dat zelf al zei. Wat me opviel was dat ze angstiger leek als ze achter je ruin aanging dan wanneer ze alleen ging of voorop liep en ik vroeg me soms af of dat komt doordat het zeil door de voorganger wat meer omhoog staat waardoor ze wellicht een keer gestruikeld is en dat nog in gedachten heeft? Of is dit heel ver gezocht? Maar ik vond het superrrrr om te zien!!! Knap ook gezien het feit dat je "pas" sinds 2002 bezig bent. Ken mensen die al heel wat langer bezig zijn en er nog steeds niets van bakken hihihi.
Dank je wel voor je reactie Heidi! Wat fijn dat je m'n demo leuk vond.
Menglöd (m'n vosje) was inderdaad wat gestresster toen ze achter Atli aan liep. Ik denk niet zozeer dat dat komt doordat het zeil wat omhoog stond oid, maar meer omdat ze er graag wat sneller overheen wil omdat ze het een beetje eng vindt, en dan loopt die verdraaide Atli er zo langzaam overheen en dan wordt zij ook gedwongen om langzamer te gaan, en dat levert haar extra stress op. Bovendien loopt ze dan ook zo dicht achter Atli dat ze niet meer goed kan zien waar ze haar voeten neerzet, en dat levert ook extra stress op want ze weet wel dat er een eng ding onder haar voeten ligt.
Vandaar ook dat ik haar even alleen een paar keer eroverheen heb laten gaan, dan kan ze het in haar eigen tempo doen en kan ik wat duidelijker alleen met haar communiceren zonder dat Atli nog in de weg loopt.
Bladwijzers