Pagina 4 van de 19 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 284

Topic: NHforumdag Updates

  1. #46
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    56
    Berichten
    10.548

    Re: NHforumdag Updates

    Ik wilde niet l*llig doen.. en vind het ontzettend lief en netjes en bewonderenswaardig dat jullie rekening houden met Elise en Maaike.. maar ik ben het èrg met Els eens.. of Mansoer moet patent op de term hebben??

  2. #47
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: NHforumdag Updates

    Dank jullie wel, dat jullie ons lief noemen. Maaike gaf aan problemen te hebben met "DE" Natural Horsemanshipdag. Nou ja, als ik iemand blij kan maken door een lidwoord weg te laten, dan moet dat toch geen probleem zijn. Zo lief is dat nou ook weer niet hoor.

  3. #48
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re: NHforumdag Updates

    hee er is een bericht van mij verwijderd???
    A lot of people talk to horses, not many listen

  4. #49
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re: NHforumdag Updates

    [offtopic]Misschien heb je hem gepost op het 'nieuwe' forum? Alle berichten die daarop zijn gepost zijn weer verloren gegaan geloof ik... Ik mis namelijk ook m'n dagboekstukje.[/offtopic]

    Heb vanmiddag een kaartje besteld
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  5. #50
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    1.815

    Re: NHforumdag Updates

    oh dat zou kunnen...
    A lot of people talk to horses, not many listen

  6. #51
    Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    2.669

    Re: NHforumdag Updates

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
    de (echte) NH-dag in de weg te zitten,
    Er bestaat niet zoiets als "de" Natural Horsemanshipdag en al helemaal niet zoiets als: "echte" NH-dag .

    "Natural Horsemanship" is een verzamelnaam voor allerlei stromingen en richtingen.
    Net zoals "Middelbare School" een verzamelnaam is voor allerlei stromingen en richtingen.
    Of "kerk" een verzamelnaam is voor (een gebouw voor) stromingen en richtingen.

    En áls je dan tóch van mening blijft, dat de eerste die een dergelijk evenement organiseert,
    het alleenrecht heeft op de omschrijving "NH-dag", dan heb ik hier nog een wetenswaardigheid:
    De natural-horsemanshipdag in Arnhem was de derde Natural Horsemanship hier in Nederland georganiseerd
    De eerste twee Natural-Horsemanship-dagen werden georganiseerd in 1998 en 1999, door Het Voetpad .
    Die noemde zich geloof ik ook geen NH dag, bovendien was die dag al gestopt lang voordat wij met het idee kwamen (en bleek dat er al eerder iets dergelijks was georganiseerd). Inmiddels bestaat er alweer 5 jaar een NH-dag en die is ook bekend onder die naam. Om jezelf dan DE NH-dag te noemen voordat je ook maar iets hebt laten zien is dan ook grootspraak. Ik heb inmiddels niet zozeer meer een probleem met het gebruik van die naam voor een ander evenement maar ik ben blij dat DE eraf is gelaten.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

  7. #52
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: NHforumdag Updates

    Leven en laten leven.

    "Een échte natural horse-man-ship dag"

    Is misschien een leuk alternatief?

  8. #53
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: NHforumdag Updates

    Ik vind die Natural Horsemanship voor iedereen ook wel leuk. Want dát is toch de boodschap die we met het forum willen overdragen?

  9. #54
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re: NHforumdag Updates

    ja kijk maar wat er hier allemaal rondhangt

  10. #55
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re: NHforumdag Updates

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Ik vind die Natural Horsemanship voor iedereen ook wel leuk. Want dát is toch de boodschap die we met het forum willen overdragen?
    Natural Horsemanship voor iedereen vind ik inderdaad een erg goed alternatief
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  11. #56
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: NHforumdag Updates

    Ik meng me in deze topicvervuiling. "Laat maar gaan" is mijn algemene houding ten opzichte van dit alles, maar wanneer derden zich in de discussie gaan mengen lijkt het me allesinds redelijk mijn mening ook even te ventileren.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    En áls je dan tóch van mening blijft, dat de eerste die een dergelijk evenement organiseert,
    het alleenrecht heeft op de omschrijving "NH-dag", dan heb ik hier nog een wetenswaardigheid:
    De natural-horsemanshipdag in Arnhem was de derde Natural Horsemanship hier in Nederland georganiseerd
    De eerste twee Natural-Horsemanship-dagen werden georganiseerd in 1998 en 1999, door Het Voetpad .
    Wie bedoel je met "je" in dit geval, ik neem aan de organisatie van NH Arnhem (want zo heet en heette 'de' NH dag)? 'NH-dag' is door de tijd heen spreektaal geworden maar geen officiële titel. In mijn ogen gaat het hier niet om (alleen)rechten of plichten en het wel of niet 'mogen' kopiëren van o.a. een naam, maar heel Balkenende-achtig om principes of normen en waarden. Om het maar recht voor zijn raap te zeggen, respect.

    Overigens hebben wij alvorens te beginnen met NH Arnhem contact gehad met mijnheer Maarten Abeln om hem voor te leggen wat ons plan was en om hem te vragen hoe hij e.e.a. had aangepakt. Hij stond geheel achter hetgeen wij van plan waren te gaan doen. Ons gaf dat een fijn gevoel niemand voor het hoofd gestoten te hebben, ondanks dat dit evenement al enkele jaren geleden voor het laatst georganiseerd was.

    Misschien is de reden dat ik hier even mijn gevoel kom ventileren vooral wel omdat dat het nu overkomt alsof het zo beleefd (lief) is dat er nu begrip getoond wordt voor de organisatie van "NH-Arnhem", maar ik het eigenlijk rijkelijk laat vind (beetje de omgekeerde wereld). Gewoon even overleg of even een mailtje of belletje vooraf zou (wat mij betreft) afdoende geweest zijn.

    Maargoed, no hard feelings verder Normaal gesproken zou ik dit niet in een openbaar topic geplant hebben (omdat het mijn persoonlijke respect-voor-anderen-drempel bijna overschrijdt). Maar wanneer er 'over mijn rug' gepraat wordt, mag ik ook best even voor mezelf opkomen.

  12. #57
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: NHforumdag Updates

    We hebben met maaike ergens in oktober/november een mailwisseling gehad en naar aanleiding van deze mailwisseling hebben we ons evenement EquiDay genoemd.

  13. #58
    vief
    Guest

    Re: NHforumdag Updates

    equiday ik vind hem geweldig...in het rijtje van equiplay en equisence toch????

  14. #59
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: NHforumdag Updates

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
    En áls je dan tóch van mening blijft, dat de eerste die een dergelijk evenement organiseert
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Wie bedoel je met "je" in dit geval, ik neem aan de organisatie van NH Arnhem ?.
    Nee, ik bedoelde "je" in algemene zin en niemand in het bijzonder. Ik ken namelijk de mening van "de organisatie" van "NH-Arnhem" niet.
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  15. #60
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re: NHforumdag Updates

    Een titel als DE nh dag is een simpel marketingtruukje om meer mensen te trekken. Ik denk ook niet dat een bepaalde organisatie daar patent op kan hebben maar ik vind het toch best netjes dat jullie er dan toch rekening meehouden.

    Eigenlijk zou je zo'n titel moeten verdienen door een aantal jaar top te draaien met je evenement. Maar ik zou de reclame vooral op Equiday richten en niet zozeer op de ondertitel. Je wilt dat erover gepraat word als Equiday neem ik aan dus de ondertitel is louter informerend in dit geval en geen extra reklame. Met De Nh-dag lijkt het ook een beetje of je echt alleen mensen aanspreekt die er al mee bezig zijn en ik denk dat het ook vooral een dag is om nieuwe mensen te trekken toch?

    (wel een interessante discussie zo hierboven!)

Pagina 4 van de 19 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •