Ik vraag me af waarom die andere mensen geen demo's kunnen geven?
Waar zit 'm dat in?
Ik vraag me af waarom die andere mensen geen demo's kunnen geven?
Waar zit 'm dat in?
Sindii, voor Mens en Paard
http://www.sindii.nl
Ik denk dat Sandra bedoelt dat ze het wel zouden kunnen (fysiek), maar lang niet iedereen heeft iets dat zo leuk/speciaal/apart of uniek is dat het ook echt interessant is Kijk, ik zou best een grondwerkdemo kunnen doen met Wallie, maar ik vraag me af of dat interessant is :lol: Dan kijk je liever naar Anna bijvoorbeeld, toch? En marja doet bv iets met 2 paarden tegelijk, dat is ook iets wat niet iedereen kan/doet. Ik denk dat dat is wat Sandra bedoelt.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Nou ja, we hebben gevraagd of iedereen die een demo wilde geven zich aan wilde melden, en DIT zijn de aanmeldingen. Ik kan mensen moeilijk verplichten een demo te geven immers We hebben wel een stuk of 10 mensen van het forum ingedeeld in de challenge. Deze neemt 2 uur van de totaal 7 uur in beslag, dus dat is ook een heel gedeelte.
Zoals de voorlopige planning NU is, wordt slechts 1,5 uur van de 7 uur gevuld met mensen van buiten het forum. maar dit zijn, op één na, wel mensen die bekend zijn op het forum, namelijk Janneke Buddendijk en Florien de Graaf.
Maar als mensen nog leuke ideeën hebben, kom maar op, er valt altijd wel wat te schuiven voor een extra forumlid-demo hoor!
Nou ik wil nog wel wat vertellen over NH en endurance maar ik kan er niet echt een demo van maken.
Je kan de hele dag tijdens de andere demo's rondjes in de bak rijden .Oorspronkelijk Geplaatst door Anouk
Dan heb je aan het eind van de dag wel een km of 40 gedaan
( tijd voor eten-met-zout )
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ik vroeg me nog wat af.
Ik was een van de mensen die in het vorige topic had aangegeven graag mee te doen met de NH-challenge.
Kun je je daar ergens officieel voor opgeven, of moet je ook gewoon een standaard kaartje kopen?
Hoi Gemma,
we gaan ons volgende week buigen over de Nh-challenge.
we hebben alle mensen die zich hebben opgegeven genoteerd. Uiteraard horen jullie vooraf wat de NH-challenge gaat inhouden (al houden we denk ik wel een verrassingselement erin hoor )
Mensen die meedoen hoeven geen kaartje te bestellen.
Ok, fijn om te weten. Ik ben benieuwd!
Oh, en euhm, het is elske
Voor de Savvy Challenge verschijnt ook nog wel een opgave formulier (waarbij mensen die zich eerder aangemeld hadden, wel voorrang krijgen, maar misschien niet allemaal meer kunnen)
Het toegangskaartje voor de dag zelf zit dan bij de prijs voor deelname in.
Oh, ik had al kaarten aangevraagd, maar dat verwerken we laten dan wel. Was nog niet aan betalen toe gekomen!
Vandaag kregen we de vergunning binnen van gemeente leusden. Met de duidelijke verordering dat we NIET langs de weg mogen parkeren. he verdorie, die straat is gewoon doodlopend op de manege!!!
He da's lastig San! Nou ja, moeten we toch allemaal te paard komen...
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik ga straks de gemeente gewoon eens bellen waarom er langs een weg zonder parkeerverbod niet geparkeerd mag worden
Ik gok op doorgang voor hulpdiensten
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Is er elders wel voldoende parkeerruimte?
Bladwijzers