Jullie staan ook in de Leusderkrant. Even dachten we; goh, 'Alles rond het welzijn van paarden' waar zou dat zijn?
Oh dat is Equiday!!
Jullie staan ook in de Leusderkrant. Even dachten we; goh, 'Alles rond het welzijn van paarden' waar zou dat zijn?
Oh dat is Equiday!!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Yeah, goed om te horen dat we geplaatst zijn
super leuk filmpje Evi!!
Zie jullie allemaal zaterdag!
3e graads instructrice Rechtrichten & NH instructrice
Wie is dat meisje rechts bovenin op www.equiday.nl ? Schattig kind, hoort ze bij iemand? En wat is de functie van haar gezichtje op de site?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Nu wel een foto van de werkzaamheden!
Hé is de openingstijd vervroegd?
Ik dacht dat het om 10.00 uur begon maar nu zie ik ineens 9.30 uur staan?
Dat meisje is inmiddels weer weg???
Hahaha, dat meisje zit vast aan onze template. Elke keer als ik de site wijzig, komt zij weer terug. En dan moet ik er heel snel ons eigen logo weer overheen zetten
Openingstijd hebben we idd vervroegd, omdat Karianne's demo al om 10u begint en we graag toeschouwers voor haar demo alvast binnen willen hebben (en niet meer in de rij...
Stond ook in je standhoudersbrief: opbouwen tot 9.30
Die werkzaamheden zien er gezellig uit zo in het zonnetje!
Oh dat kind hoort er helemaal niet bij dus.. Hahah!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ja dat had ik al wel gezien maar ik had daaruit niet opgemaakt dat de deuren ook al om half 10 opengingen, ik dacht dat jullie gewoon een wat ruimere marge aanhielden...
Dan ga ik het nog effe veranderen voor in het stukje wat in Spiritueel met Paarden moet komen (die als het goed is nog eind van de week op de valreep verschijnt...).
Zo de voorverkoop is gesloten met 380 kaarten! Dit gaat ruim over onze eerste schatting heen, zo gaaf!
Afgelopen weekend ben ik met Jan langs Nimmerdor gereden voor de laatste inventarisatie van de parkeerruimte, onze enige bottleneck op deze lokatie.
Gelukkig heb ik zo'n 100/150 parkeerplaatsen "gevonden" op 600m afstand. Dat lijkt me een redelijke uitvalsbasis.
Nu gaat het wachten beginnen. Nog wat laatste voorbereidingen, en spullen inpakken. Mammie komt donderdagavond naar mij toe, om me te helpen niks te vergeten. Wel lief hoor, daar rijdt ze gewoon "effe" 200km voor! kun je je voorstellen hoe erge warhoofd ik ben
Wat een wereld mens!! Die moet je in ere houden. Zo lief.
Ik ben heel benieuwd en de weersvoorspellingen zijn ook nog steeds goed, al is het wel erg ver vooruit. Maar geeft wel goede moed
dan hebben mensen ook meer zin om te komen. En dit weer lokt ook mensen uit om weer wat te gaan doen met de paarden.
En dat noemen jullie werkenOorspronkelijk Geplaatst door Moon
"Dromen komen uit..."
@Liesbet: ja, we blijven naturals he. Als het ff kan, bouwen we kantoor buiten in de zon
Hè, ik krijg er steeds meer zin in. Maar half tien... oei, dat wordt vroeg vertrekken... :O
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Bladwijzers