Pagina 14 van de 19 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 196 tot 210 van de 284

Topic: NHforumdag Updates

  1. #196
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:NHforumdag Updates

    Heb er ook van genoten! De equisense en parelli demo staken er wel met kop en schouders bovenuit, alhoewel ik Janneke Buddendijk ook erg goed vond!
    Op een gegeven moment hoorde ik een man achter me zeggen: 'Deze paarden kijken echt met een andere blik de wereld in, het valt me echt op!' Dat vond ik zo GAAF om te horen!!
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  2. #197

    Re:NHforumdag Updates

    Ik ben ook even geweest!
    Was leuk En ook nog wat spulletjes gekocht!
    Goed gedaan hoor

  3. #198
    Forumlid Noezel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Utrechtse heuvelrug
    Berichten
    15

    Re:NHforumdag Updates

    Ik was er samen met mijn dochter en we vonden het erg leuk! nu weet ik zeker dat ik het ook zo wil gaan doen dus dat wordt oefenen voor ons.
    Aplausje voor de organisatie!




  4. #199
    Actief Forumlid fluffyfox's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    42
    Berichten
    151

    Re:NHforumdag Updates

    WOW WOW WOW
    wat was dit een geslaagde dag
    zoveel leuke dingen gezien, maakte ons wederom helemaal enthousiast om door te blijven gaan met wat we doen.
    zijn nog lang niet zover, maar het begin is er

    er was maar 1 ding wat ik echt niet leuk vond
    en dat was het stukje vrijheidsdressuur
    dit oogde zo ontzettend chaotisch en wat waren die pony's (en met name de haflinger) verschrikkelijk veel te zwaar zeg
    vond het niet echt passend bij de rest van de dag eigenlijk.

    maar verder was het helemaal SUPER!!!
    Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
    "Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!

  5. #200
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re:NHforumdag Updates

    Klopt, het enige wat ik zag was een nogal dominante, véél te dikke haflinger (die natuurlijk ook weer volgepropt werd met snoepjes ). Die shet vond ik wel leuk, maar met die haflinger
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  6. #201

    Re:NHforumdag Updates

    Het was een erg geslaagde en leerzame dag! equisense, parelli en de dame met de 2 ijslanders sprongen er bij mij ook bovenuit! de challenge was trouwens ook zeer leuk om te zien. belangrijk was dat bij iedereen plezier samen met je paard op 1 stond en zo hoort het ook!

    ook bij de stant van equiplay nog een touwhalster gekocht. (van een meisje, wie ook een quarab heeft, iemand idee wie dit was? zal vast en zeker ook hier op het forum zitten.)

    jammer dat het in de kantine zoooo druk was, maar ach mac donalds is ook altijd zeer lekker

    kortom leuke en leerzame dag gehad!

  7. #202
    Actief Forumlid GypsyDiamonds's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    Alphen aan den Rijn
    Leeftijd
    44
    Berichten
    144

    Re:NHforumdag Updates

    Bij deze wil ook ik iedereen bedanken voor de geweldige dag! Jullie hebben allemaal een mooie indruk op mij achter gelaten!!

    Katla (Anja) had ons meegevraagd vandaag en daar ben ik nu echt heel erg blij mee, want ik voel me nu nog meer geïnspireerd om Parelli met mijn paarden te gaan doen. Ik heb met mijn mond open gestaan van verbazing en had een gevoel van: dat wil ik ook bereiken met mijn paarden!!!!

    Zeker de dames en paarden van EquiSense hebben mij bijzonder geraakt en ook de meiden van de Parelli demo's hebben een diepe indruk op me gemaakt, vooral de overduidelijk sterke band tussen Romeo en zijn baasje (1000x sorry, ik weet haar naam niet, maar ze is een collega van Roos)

    Ik heb bijna de hele dag op het bankje naast de bak me zitten vergapen op alle mooie demo's en de rust die de paarden uitstraalden, ook al waren ze soms onrustig, het paard stond voorop, dat is iets wat mij bovenal heeft geraakt.

    Liefs Dianne
    (Stalgenootje van Anja)

  8. #203
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re:NHforumdag Updates

    Fijn Dianne. je berichtje zegt precies wat onze bedoeling was van deze dag!

  9. #204

    Re:NHforumdag Updates

    Hoi hoi,

    Wat fijn dat je er zo van onder de indruk was.

    Je zoekt naar de naam van ANNA - goed is ze he! Haar paard kende je al.

    Ik ben blij dat je zo geinspireerd ben geraakt en hoop dat jij en je paarden snel het Parelli pad gaan bewandelen.

    Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  10. #205
    Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    NOP
    Leeftijd
    46
    Berichten
    470

    Re:NHforumdag Updates

    Wat een superdag zo!
    Helemaal top georganiseerd, leerzaam, gezellig, alles erop en eraan.
    We hebben allemaal genoten, voor de mevrouw met de 2 ijslanders WOOT WOOT, ik heb nog heel veel te doen met mijn 2 monsters heb ik gezien, tnx voor de inspiratie!
    De dames van equiplay, super, ik was echt onder de indruk, de parelli dames, ja gewoon echt parelli kwaliteit, erg mooi.
    Het was soms ietwat lastig te verstaan, wat vooral bij de wat meer informatieve onderdelen speelde.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

  11. #206
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:NHforumdag Updates

    Wat betekent WOOT WOOT?
    Ik neem aan een compliment aan mijn adres, dus daarvoor dank in elk geval.

    (Ja ik ben dus die mevrouw met de 2 IJslanders. )

  12. #207

    Re:NHforumdag Updates

    Marja ook ik heb genoten van je demonstratie en ook heel duidelijk. Vroeg me alleen één dingetje af (kan dat effe hier?): de vos (ik haal steeds die namen door elkaar dus maar effe zo) die was wat angstig voor het zeil waar je haar overheen liet gaan zoals je dat zelf al zei. Wat me opviel was dat ze angstiger leek als ze achter je ruin aanging dan wanneer ze alleen ging of voorop liep en ik vroeg me soms af of dat komt doordat het zeil door de voorganger wat meer omhoog staat waardoor ze wellicht een keer gestruikeld is en dat nog in gedachten heeft? Of is dit heel ver gezocht? Maar ik vond het superrrrr om te zien!!! Knap ook gezien het feit dat je "pas" sinds 2002 bezig bent. Ken mensen die al heel wat langer bezig zijn en er nog steeds niets van bakken hihihi.

    Voor wat betreft de rest: die VD vond ik wat rommelig inderdaad en jammer want dat had minder chaotisch gekunt denk ik. De mevrouw met de spaanse hengst Pablo vond ik ook een genot om te zien (de rust waarmee ze Pablo liet wennen en werken waren super). Lekker ding ook die Pablo! Het karakter straalt van zijn knappe bekkie af!
    Helaas heb ik de Parellidames nauwelijks kunnen zien (echt super balen!) want we stonden op dat moment in de kantine in de rij voor patat (misschien een idee dat ze de volgende keer wat meer frituren laten aanrukken? :P). Ipv de kur op muziek had ik daarom ook liever de Parellidames in de herhaling gezien eerlijk gezegd ook omdat het naar mijn idee meer passend is bij het doel van de dag.

    Misschien een idee voor de volgende keer: iets meer kraampjes met paardenspullen (ik hou van shoppen zolang het voor de paardjes is :P) en meer demo's verdeeld over diverse plekken (zodat je kunt kiezen bij welke je gaat kijken op welk moment en wellicht ook buiten?).

    Ook het wedstrijdelement vond ik leuk om te zien! Vooral die shetjes waren heel sweet toen ze probeerden om over de hindernis te springen. Vooral de reacties van de eigenaressen was vertederend en gewoon zo super. Ook dat meisje met de haflinger met haar staartje naar links: meis ik zei het je vanmiddag ook toen ik op de blokken naast de bak zat: ondanks dat het niet helemaal lukte wat je van plan was, je ving het goed op en je bleef er de lol in houden dus dat was juist leuk om te zien. De perfectie zat hem niet in de uitgevoerde oefening maar in je houding . Wij hebben er in ieder geval van genoten van jullie samenspel.

    Overigens heb ik leuke spulletjes gekocht bij Equisense en ik popel om met de heren aan de slag te gaan! Zou eigenlijk willen dat ik morgen niet hoefte te werken maar misschien kan ik 's avonds nog effe wegglippen thuis om naar de mannen te gaan en wat dingen te proberen in de wei?

    Ow ja... en dat kaartje van die vrouw die haar paard te koop heeft staan... Mijn bijrijdster en ik zijn verliefd op dat koppie! Weet niet of ze hier ook meeleest / schrijft maar wat een leuk paard. Als ik er geld voor had gehad...

    Volgend jaar weer een NH-dag?

  13. #208

    Re:NHforumdag Updates

    Uh, ik zal iets minder kritisch zijn. Fantastische dag. Ik als vent ging natuurlijk mee voor het bier, maar heb alleen met de mond open gekeken naar de demo's en onder aan de streep geen biertje aangeraakt.

    Echt te gekke dag. Ik ben erg geïnspireerd. En natuurlijk kunnen er vast dingen beter, maar voor een eerst keer petje af. Superstrak ook in de tijdsplanningen. Erg knap gedaan. Dat is niet even zo maar gedaan, dat is klasse van de organisatie.

    groetjes
    Cris

  14. #209

    Re:NHforumdag Updates

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door GypsyCris
    Uh, ik zal iets minder kritisch zijn. Fantastische dag. Ik als vent ging natuurlijk mee voor het bier, maar heb alleen met de mond open gekeken naar de demo's en onder aan de streep geen biertje aangeraakt.

    Echt te gekke dag. Ik ben erg geïnspireerd. En natuurlijk kunnen er vast dingen beter, maar voor een eerst keer petje af. Superstrak ook in de tijdsplanningen. Erg knap gedaan. Dat is niet even zo maar gedaan, dat is klasse van de organisatie.

    groetjes
    Cris
    Vond het super leuk dat je mee was. Vorige week al van jullie genoten en ben gewoon erg dankbaar dat jullie geinspireerd zijn geraakt!
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  15. #210

    Re:NHforumdag Updates

    Mijn post was allerminst kritisch bedoeld en ik denk dat het door de smiley komt dat het wellicht niet goed overkomt ( :P ipv ) De smileycode gaat bij mij volautomatisch lol maar zie dat hij hier dan een andere smiley geeft dan mijn bedoeling is. Verder bedoelde ik het puur als positieve toevoeging ipv kritiek want ik vond het zeker zeeer profi gedaan!

Pagina 14 van de 19 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •