Geen idee, misschien krijg je een knuffel voor elke knuffel die je uitdeelt?Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
What goes around comes around idee ingebouwd in forum??
Geen idee, misschien krijg je een knuffel voor elke knuffel die je uitdeelt?Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
What goes around comes around idee ingebouwd in forum??
May the horse be with you!
Hihi, Karianne is erg knuffelbaar
Je mag trouwens 1 knuffel per uur, per persoon uitdelen, dus 10x achter elkaar bij iemand klikken levert maar 1 hug op.
En ik ontdekte dat je ook in de PB's kunt knuffelen
Ja damn zeg Karianne, die knuffelt zo even de score bij elkaar waar ik dagen over doe
Ach dan schroef ik die score nog wel even verder omhoog, was toch al in de knuffelmood
www.crystal-carving.com
Ik ben hier niet zo actief, maar wil wel even zeggen dat het forum heel mooi geworden is. Precies wat levendiger als voorheen dankzij de fellere kleurtjes!
Ik lees hier vooral, omdat ik (nog) niet thuis ben in de wereld van Parelli...
Hoe kan het dat als ik op toon alle ongelezen berichten ik dan helemaal geen berichten krijg???
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
@Ali; je moet dan even op de gewone voorpagina helemaal onderaan op 'alle berichten gelezen' klikken. Vanaf dat moment worden er weer topics in het stukje ongelezen berichten verzameld
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Grmbl wat ik ook doe, mijn e-mail adres blijft gewoon zichtbaar.
Ik ben naar mijn profiel gegaan, vevolgens naar 'account-gerelateerde instellingen' en daar heb ik een vinkje gezet achter de vraag: e-mail verbergen voor anderen? (Overigens is het mij volkomen onduidelijk of ik met het plaatsen van een vinkje nou 'ja' of 'nee' antwoord op die vraag; hetzelfde geldt voor de vraag eronder over het tonen van je online status.)
Er stond eerst geen vinkje, maar toen was mijn e-mailadres zichtbaar. Nu staat er wel een vinkje, en is mijn e-mailadres nog steeds zichtbaar???
ik kan je email niet zien hoor marja! als ik in je profiel kijk staat er nit zichtbaar!
email-adressen zijn nu standaard verborgen.
Natuurlijk zie je wel je EIGEN email-adres in je profiel, anders weet je ook niet wat je ingesteld hebt...
En als admin kan ik ze ook zien, maar dan schuingedrukt (betekent: verborgen voor normale leden)
Een vinkje betekent normaal dat je iets selecteert.
De zin die ervoor staat is 'E-mail verbergen voor anderen?'
Maar ik zie mijn e-mail adres niet alleen in mijn profiel, maar dus ook hier in het topic, onder mijn naam, tussen de icoontjes voor profiel, website en pb. Ik begrijp dat jullie dat dan dus niet zien??? Wat onlogisch???
Sorry, maar ik vind dit toch echt onduidelijk. Een vinkje betekent dat je iets selecteert, maar dat iets kan zowel 'ja' als 'nee' zijn.
ik zie onder je avater alleen je weblink, privebericht en bekijk profiel. Denk dat dat alleen voor jezelf zichtbaar is.
Oh, nou goed dat het dus niet zichtbaar is voor anderen.
Maar wel onduidelijk zo, want nu kun je dus niet zelf controleren of je e-mail adres wel écht verborgen is voor andere bezoekers!
Jawel, dat kan je doen door te kijken of je e-mail adres in je profiel schuingedrukt staat. Wanneer dat het geval is, kunnen alleen jij en administrators (Callippo in dit geval) je mail adres zien.Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Ja, dat begreep ik inmiddels.Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
Maar ook dat is niet iets dat logisch is. Nu ik het weet ja, maar je kunt toch nergens uit opmaken dat een cursief e-mailadres onzichtbaar is voor anderen?
Als je de vraagstelling zou veranderen, zou het duidelijker zijn.
Nu staat er: e-mail verbergen voor anderen? Met alleen de mogelijkheid om daar een vinkje achter te zetten, en geen ja of nee optie. Als er zou staan: Ja ik wil mijn e-mail verbergen voor anderen, dan is het wél duidelijk dat je dat vakje aan moet vinken als je je e-mail adres wilt verbergen.
ik moet zeggen dat ik het zoals het nu is wel duidelijk vind. Als je het niet wilt vink je het niet aan als je het wel wilt verbergen vink je hem aan..
Bladwijzers