Internet Explorer 8Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
Internet Explorer 8Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
Hmm ik heb 't ook ja! Geen idee welk programma ik gebruik, maar irritant is t wel! Kan je dat firefox bv simpel installeren of is dat heel ingewikkeld?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik heb wel ook Firefox, en ook nog Safari, maar vind IE8 gewoon fijn. :P
Firefox is wel zo te installeren, Ilian.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Dat knopje zat er op het vorig forum ook al, maar wat we echt missen is de "egosearch" knopOorspronkelijk Geplaatst door donald23
Dus de knop ( rechts bovenin het oude forum) waarmee je alle topics op een rijtje had, waarin je ooit gepost had.
Oók als er géén nieuwe berichten in verschenen waren...
Kan zo'n lijst weer aan dit forum toegevoegd worden ???
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Als ik het goed begrijp is het enige verschil tussen de knop in je profiel (al je eigen berichten) en de "oude" knop het volgende:Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
De "oude" liet de topics zien waarin je gepost had en de nieuwe laat werkelijk je posts zien?
Klopt dat?
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Voor dat verspringen kan een oplossing zijn bij Extra --> Compatibiliteitsweergave aanvinken dan heb je er geen last meer van waarschijnlijk......denk ik tenminste
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ja, dat verschil tussen de knop eigen berichten en via het profiel kijken klopt.
Maar gelijk speelt mee dat je dus ook dan niet ziet of er al op gereageerd is, of niet. Je kon normaal gelijk doorklikken tot waar je was met lezen.
Ik moet zelf zeggen dat ik altijd de knop eigen berichten en actieve berichten gebruikte.
Dit wordt deels wel opgevangen met de functies die op dit forum zitten, maar het is een andere manier van lezen/topics volgen.
Nu kan ik eigenlijk beter niet reageren, dan blijven ze in ongelezen berichten staan.
Timbers, jou optie ga ik eens bekijken.
Volgens mij werkt dit inderdaad.Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Waar vind je dat dan, die compatibiliteitsweergave? Kan um niet vinden En anders wordt het toch maar Chrome installeren... Hoor al zoveel goede verhalen erover!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Dat staat onder IE, dus niet bij het forum. Bij mij staat er een tekentje direct na de adresbalk, en tevens onder het kopje extra kan ik het vinden.
Ja, dat klopt.Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
En als je dat weer kan inbouwen, denk ik dat je heel merdere mensen blij maakt
( nu krijg je een lijst met jouw topics, alleen als er nieuwe berichten aan toegevoegd zijn,
Maar het zou fijn zijn, als die lijst weer uitgebreid kan worden
met álle *topics* waarin je ooit gepost hebt .
Ik begrijp, dat ik inmiddels niet alleen namens mezelf spreek
( Geeft knuf, in hoop dat dat helpt )
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ja, die knop mis ik ook . Klopt het dat je een klein streepje tussen de items hebt gezet op de pagina van de ingelezen berichten?
Verder wént het wel , maar zie af en toe nog onderschriften door de titel heenlopen?
Ook een knuffeltje van mij dus!
Inderdaad erg lastig !!! , maar had het verschijnsel ook bij de vorige versie van het forum. Heb ook vista icm IE8, andere browser installeren is geen optie (laptop van de zaak). Maar hoop wel dat het opgelost wordt.Oorspronkelijk Geplaatst door saar
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
btw... hoe zit dat met "hugs" ?!? heb lila maar even als proefkonijn gebruikt , zie alleen het aantal verspringen.... voelt het lekker lila?
Wat is er de gedachtengang achter? (vast iets over gemist)
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Nogmaals kijk bij IE even bij Extra en klik 1x op compatibiliteitsweergave dan verschijnt daar een vinkje voor en heb je waarschijnlijk geen problemen meer met verspringenOorspronkelijk Geplaatst door issiem
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers