Ik heb in een topic de knop notificatie aangezet, maar kreeg toch geen mailmelding toen er een nieuwe reactie kwam. In mijn profiel staat alles aangevinkt ivm notificatie
Ik heb in een topic de knop notificatie aangezet, maar kreeg toch geen mailmelding toen er een nieuwe reactie kwam. In mijn profiel staat alles aangevinkt ivm notificatie
Don't dream your life, live your dream!
Ben ik weer..... Mevrouw. zeur over de inbox
Ik vind die lijst met PB's door elkaar dus echt onhandig, dat was al duidelijk, anderen vonden dat juist wel fijn. Maar als ik nieuwe PB's heb, is het dan misschien mogelijk om die titel vetgedrukt te doen? Nu gaan ze zo op in de massa.
Ooo ja en ik stem voor een lijst met alle eigen berichten
ok , ondertussen toch notificatie gekregen, zat wel in m'n 'prullenmand'
Don't dream your life, live your dream!
Hoe maak je op dit nieuwe forum een goede link met tekst ertussen???
Op oude forum deed ik t e k s t
Maar op dit forum krijg je dan de hele link te zien ( zie mijn onderschrift m.b.t. Amigo Highlights, wat niet mijn bdoeliing is )
Hoe kan ik het zó maken, dat alleen de tekst te zien is en die tekst werkt als een link?
(zoals het eerst was). Grz Els
Donald23: Je staat nu op 45 hugs
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Sorry komt gekke henkie weer aanzetten, maar ik kan die functie dus ook niet vinden!Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Ik kan de EXTRA knop niet vinden! Met re muis knop niet, met de li muisknop niet, waar zit ie dan?????
Die knop zit ergens in je bovenbalk/werkbalken van IE ik zie eerst een rij waarin staat favorieten dan alle tabbladen en helemaal aan het eind bij mij staat Extra
Hier dus:
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bij mij ziet het er precies zo uit. Rechts naast waar je het webadres intikt zit ook nog een tekentje ervan, dat gescheurde blaadje, of hoe je het noemen wilt.
E.Zanden
Volgens mij mis je na de naam [/url]
Zal even testen
Dit is mijn website
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Nee hoor, de url staat erachter: ik hem hem onveranderd hieronder gecopied-paste:
Amigo Highlights
Hier in het topic doet hij het wel gewoon, maar bij mijn onderschrift niet...
Zet die van jou eens in je onderschrift a.u.b. Dyonne?
Dank Fran.Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Hubbie heeft hem gevonden, we hebben uiteraard de engelse versie, dus ik zag t niet.
Ik kreeg een popup dat het aangevinkt is nu.
Els, uiteraard is Donald gehugd Want ik wil zo'n makkelijke knop hebben!
Nou je bent niet de enige hoor, ik word er ook echt tureluurs van. Veel te veel informatie bij elkaar, al die PB's. Je kunt zo niet meer snel de PB zien waar je naar op zoek bent.Oorspronkelijk Geplaatst door Sarah
Zoals het eerst was, vond ik het echt een héél stuk makkelijker en overzichtelijker. Gewoon klikken op de PB die je wilde lezen, en dan kreeg je alleen díe PB te zien.
Zal het zo even proberen. Maar zoals ik het kan zien mis jij in je onderschrift het laatste haakje. ]Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Heb even mijn Dagboek ook maar in mijn onderschrift gezet. Maar dat werkt wel.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Dank je Dyonne. wist dankzij jouw uitprobeerseltje nu zeker dat het ergens bij mij moest zitten
en heb het inmiddels gevonden (dubbele link; de 2e zag ik niet )
Weet niet of het hier al stond, maar komt er nog een knopje met eigen berichten.. ??
Is al genoemd, Onno is ermee bezig geweest, maar tis geen standaard functie die je 'even' kan inbouwen in het forum. Tis dus afhankelijk van hoeveel 'hugs' Onno krijgt, of die functie ingebouwd gaat wordenOorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
Ik dacht al: verdorie, waarom heeft mijn vriendje ineens tientallen hugs gekregen terwijl ik er zelf niet was
PB's vind ik echt superhandig in de huidige format. Alles in 1 scherm en met een beetje scrollen zie je ook de hele conversatie. Dus als het aan mij ligt, blijft dat zoals het nu is :P
En aangezien jij Onno echte hugs kunt geven...
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Bladwijzers