Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Tussenstand van het aantal hugs aan Donald23:
Score op 06-02-2010 -> 14 hugs
Score op 13-02-2010 -> 90 hugs
Hug on, hug on
Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Tussenstand van het aantal hugs aan Donald23:
Score op 06-02-2010 -> 14 hugs
Score op 13-02-2010 -> 90 hugs
Hug on, hug on
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Krijg maar geen foto's bij mijn dagboek geplaatst, doordat de box vol zit, geeft de computer aan en ik jullie hierover moet berichten...of dat zo moet????
Weet niet hoe het anders zou moeten...
na mijn hug staat de stand alweer op 117!!! Dit kán Onno toch niet meer negeren :P
Ieh wat is er met mijn aantal berichten gebeurd?! er staat Leet ... ipv het aantal berichten.
edit; hij doet het weer
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Dat gebeurt bij slects 1 bepaald aantal posts. Dus zodra je er weer eentje bijmaakt (Bijv. om te melden dat er leet staat ) Dan is het weer weg. Dit is overigens een feature en geen bugOorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Het plaatsen van attachments kan op dit moment niet via het forum. Zelfs als het wel kan, krijg je ze niet meer in het bericht, maar allemaal eronder geplakt. Daarom is besloten dat je daarvoor gebruik kan maken van imageshack.us, mijnalbum.nl en al van dat soort sites om je foto's te plaatsen. Die geven je een link die je dan weer in je bericht kan gebruiken.Oorspronkelijk Geplaatst door vief
Dat doe ik ook niet Maar niet al mijn vrije tijd gaat in het forum, dus ik zal daar tijd voor moeten maken. Dus voor maart ga ik zeker niet aan beginnenOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Oh, fijn! Hierbij nog een hug!Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
[/quote]
Het plaatsen van attachments kan op dit moment niet via het forum. Zelfs als het wel kan, krijg je ze niet meer in het bericht, maar allemaal eronder geplakt. Daarom is besloten dat je daarvoor gebruik kan maken van imageshack.us, mijnalbum.nl en al van dat soort sites om je foto's te plaatsen. Die geven je een link die je dan weer in je bericht kan gebruiken.
[/quote]
bedankt voor jouw reactie Donald...
O, jee dat wordt nog een heel gepuzzel voor mij...
Verlopig nog maar geen foto's plaatsen dan...
Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
wie kan mij helpen met een nieuwe Avater? ik krijg er geen een meer terug sinds het nieuwe forum!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Wat gaat er mis bij het uploaden van je avatar?Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
@Mariel: Leet staat voor 1337 (zoek daar maar eens op in Google)
hij doet hem wel uploaden maar dan staat er niets.... (lekker duidelijk :P )
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
@Dinka: kun je hem misschien ergens anders uploaden en dan de eerdere optie (Ik heb mijn eigen foto/afbeelding) kiezen? Of werkte dat ook niet?
Mijn nieuwe ongelezen berichten worden niet vernieuwt. Hij krijg nogsteeds het dinsdag topic te zien maar erachter staat wel dat er vandaag voor het laatst gepost is..
hoe fix ik dit zodat ik wel alle nieuwe berichten zie?
Bladwijzers