@Jennifer: op zich een interessant idee, maar denk dat er te weinig topics in komen te staan. Het aantal topics in de L1 en L2 subfora is ook niet echt hoog. Je kunt natuurlijk altijd een topic daarin openen over een specifieke horsenality.
@Jennifer: op zich een interessant idee, maar denk dat er te weinig topics in komen te staan. Het aantal topics in de L1 en L2 subfora is ook niet echt hoog. Je kunt natuurlijk altijd een topic daarin openen over een specifieke horsenality.
Ok misschien doe ik dat wel!
Don't make or teach assumptions
Wat betekenen de symbolen achter de berichten die ik recent heb geplaatst?
Een gelukkig paard heeft een gelukkige eigenaar.
RIJHAL AALTEN,de locatie voor paarden-en hondencursussen.
www.rijhal-aalten.nl
welke symbolen bedoel je en waar staan ze?
Helemaal onderaan de lijst 'ongelezen berichten' staat een uitleg met symbooltjes die vóór een topictitel staan, zoals:
Topic waaraan je hebt deelgenomen
Normaal topic
Populair topic (meer dan 15 reacties)
Zeer populair topic (meer dan 25 reacties)
Gesloten topic
Sticky Topic
Poll
(sorry, plaatjes kopiëren niet mee)
Dank voor je antwoord, ik heb de oplossing gekregen van mijn dochter die vaker op fora's zit.
Ik begrijp nu dat de symbolen achter mijn berichten uitsluitend voor mij bedoeld zijn zodat ik het bericht kan verwijderen enz.
Groet, Gisa
Een gelukkig paard heeft een gelukkige eigenaar.
RIJHAL AALTEN,de locatie voor paarden-en hondencursussen.
www.rijhal-aalten.nl
Gebruikersvraagje... ik probeer al een paar dagen een reactie op mijn voorsteltopic te zetten met wat foto's maar krijg de melding dat de uploadbox vol zit en dat ik de beheerder moet contacten.. HELP!!
Foto's kun je niet meer uploaden naar het forum. Je kunt ze ergens anders neerzetten (bijv. bij photobucket) en dan de link hier neerzetten.
Hoe stel ik het forum nou in op zomertijd?
Dat is dus niet automatisch gebeurd en als ik hem automatisch de tijd laat detecteren dan zegt-ie NaN ofzoiets, en als ik zelf zeg dattie de tijd +1 uur moet doen, dan doettie dat gewoon niet. Dus ik loop nog een uur achter...
zal ff in het admin-panel kijken. Denk dat de tijd forum-breed ingesteld moet worden.
Ha, dus dat ligt dan niet aan mij.
Voelde me alweer zo'n bejaarde computernitwit.
Wat ik nu toch heb als ik op "ongelezen berichten "druk dan krijg ik ongelezen berichten van het forum Bokt te zien!!!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Jij hebt het goedemorgen topic zeker nog niet gelezen.
1 April
Lekker dan
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Surrender to fun!
Bladwijzers