Heb op mijn laptop alle cookies verwijderd en opnieuw het forum bij favorieten gezet, maar mag daar niet inloggen. Op mijn vaste computer kan ik wel inloggen?
Heb op mijn laptop alle cookies verwijderd en opnieuw het forum bij favorieten gezet, maar mag daar niet inloggen. Op mijn vaste computer kan ik wel inloggen?
Krijg je een specifieke melding wanneer je niet in kan loggen?Oorspronkelijk Geplaatst door bikkel16
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
heb niks gehad sandra hihiOorspronkelijk Geplaatst door sandra
Oh mooi, dan is dat ook weer opgelostOorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Surrender to fun!
Dankje. Dat werkt!Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
Is het mogelijk om een 24uurs tijdstelling in te passen? ik heb nu een 12uurs instelling en had dat graag anders gehad maar kan het niet vinden.
Hier werkt het knopje nieuw ondertussen ook naar behoren lijkt het.
Super.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
trea, via profiel, en dan lay out voorkeuren kan het.
Ik heb die met DD-MM-jaar en dan HH-MM-SS, dan komt het goed.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Dat is me een knuffel waard!Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
Bedankt Dyonne.
Is inmiddels opgelost.Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
Mooi forum idd, ik kan alleen niet meer vinden hoe topics gesloten kunnen worden. Kan zijn dat ik er blind overheen staan hoor maar iemand een idee?
Wat bedoel je met topic sluiten, je kunt dan iets anders aanklikken bv ongelezen berichten of nh forum dan heb je de begin layout. Of bedoel je dat niet.
Ik vraag mij af of de e-mailadressen wel verborgen zijn, heb het aangepast in mijn profiel maar is mijn adres nu idd niet zichtbaar, ik heb het bij verschillende mensen geprobeerd en hij was bij iedereen zichtbaar, toeval???
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Zien jullie ook een onderschrift met fotootjes bij mij?
Ik zie die van mezelf wel, maar verder zie ik nergens meer fotootjes
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Jahoor Els, jouw fotootjes doen het gewoon
Misschien zijn er niet zoveel foto-onderschriften?
Mooie nieuwe avatar, Janneke!
Ik ga morgen een nieuwsbrief rondsturen naar alle forumleden, met ook wat tips voor instellingen en knopjes op het nieuwe forum. Hebben jullie nog een tip die erg nuttig is voor de iets-minder-forum-verslaafden?
Wat ik nog mis, (of misschien kijk ik er overheen ) is een tekentje bij de posts die nieuw zijn. Nu klik ik welliswaar op "nieuw" bij de topics, maar ik zie in het topic zelf niet vanaf waar de nieuwe posts zijn (was volgens mij eerst gekenmerkt door een oranje velletje).
Bladwijzers