Pagina 7 van de 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 305

Topic: Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

  1. #91
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    ik was net bezig om mijn profiel te vernieuwen... maar dat ging niet helemaal goed.
    op een gegeven moment ging de cursor steeds naar boven en kon ik onderaan niets meer typen
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  2. #92
    Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    373

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Ik snap niets meer van mijn inbox
    Ik zie nu de berichten op chronologische volgorde geopend onder elkaar, in plaats van eerst een pagina met alleen de onderwerpen en dan pas als ik een onderwerp open, de berichten die alleen van dat onderwerp zijn geopend onder elkaar.
    Ook staan mijn verzonden en ontvangen berichten door elkaar. Ik heb geen instelling kunnen vinden hoe ik dit kon veranderen, of kijk ik er overheen?

  3. #93
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Wat bedoel je met topic sluiten, je kunt dan iets anders aanklikken bv ongelezen berichten of nh forum dan heb je de begin layout. Of bedoel je dat niet.

    Ik vraag mij af of de e-mailadressen wel verborgen zijn, heb het aangepast in mijn profiel maar is mijn adres nu idd niet zichtbaar, ik heb het bij verschillende mensen geprobeerd en hij was bij iedereen zichtbaar, toeval???
    Daar ben ik even ingedoken, want e-mail adressen publiek op een forum kan niet de bedoeling zijn. Vermoedelijk is dat overgekomen als je op het oude forum aan had staan dat leden je mochten e-mailen (daar was dan nog steeds je e-mail adres niet zichtbaar). Ik heb het nu voor iedereen onzichtbaar gemaakt.

    Degene die willen dat anderen hun e-mail adres mogen zien (geldt alleen voor leden, niet leden mogen sowieso geen profielen zien), kunnen dat zelf aanzetten in hun profiel.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  4. #94
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sarah
    Ik snap niets meer van mijn inbox
    Ik zie nu de berichten op chronologische volgorde geopend onder elkaar, in plaats van eerst een pagina met alleen de onderwerpen en dan pas als ik een onderwerp open, de berichten die alleen van dat onderwerp zijn geopend onder elkaar.
    Ook staan mijn verzonden en ontvangen berichten door elkaar. Ik heb geen instelling kunnen vinden hoe ik dit kon veranderen, of kijk ik er overheen?
    Wat je constateert is simpelweg waar... Dit forum laat priveberichten anders zien.

    Je ziet boven aan de berichten van het respectievelijke postvak (in of uit) dat je geselecteerd hebt. Die kan je aanklikken. Dan ga je rechtstreeks naar dat bericht in de lijst met berichten in chronologische volgorde eronder staan. Hier kunnen we mogelijk wel wat aan doen. Zo dat je slechts 1 pb ziet als je erop klikt, ipv gelijk alle berichten te zien. Dit ga ik even met Callippo overleggen
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  5. #95
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Is het mogelijk om een 24uurs tijdstelling in te passen? ik heb nu een 12uurs instelling en had dat graag anders gehad maar kan het niet vinden.
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
    trea, via profiel, en dan lay out voorkeuren kan het.
    Ik heb die met DD-MM-jaar en dan HH-MM-SS, dan komt het goed.
    Ik heb de forumstandaard (waar die tijdsinstelling standaard op staat) aangepast. Deze geeft nu een 24-uurs klok weer.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  6. #96
    Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    373

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Sarah
    Ik snap niets meer van mijn inbox
    Ik zie nu de berichten op chronologische volgorde geopend onder elkaar, in plaats van eerst een pagina met alleen de onderwerpen en dan pas als ik een onderwerp open, de berichten die alleen van dat onderwerp zijn geopend onder elkaar.
    Ook staan mijn verzonden en ontvangen berichten door elkaar. Ik heb geen instelling kunnen vinden hoe ik dit kon veranderen, of kijk ik er overheen?
    Wat je constateert is simpelweg waar... Dit forum laat priveberichten anders zien.

    Je ziet boven aan de berichten van het respectievelijke postvak (in of uit) dat je geselecteerd hebt. Die kan je aanklikken. Dan ga je rechtstreeks naar dat bericht in de lijst met berichten in chronologische volgorde eronder staan. Hier kunnen we mogelijk wel wat aan doen. Zo dat je slechts 1 pb ziet als je erop klikt, ipv gelijk alle berichten te zien. Dit ga ik even met Callippo overleggen
    Als ik op een onderwerp klik krijg ik idd daaronder de berichten die daarbij horen, maar ook van de andere berichten. Die komen er gewoon onder in chronologische volgorde. Ik zou het prettiger vinden als ik gewoon dat onderwerp krijg met alleen die reacties die bij het onderwerp horen en niet ook van de andere berichten.

    Daarbij was het mij onduidelijk dat wanneer ik een bericht stuur, ik op opslaan in outbox moet klikken, om ervoor te zorgen dat een verzonden bericht ook in de vervolg reacties zichtbaar blijft.

  7. #97
    Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    373

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    O en ik gebruikte de knop 'omhoog' regelmatig. Die stond in het forum bij iedere reactie. Nu staat hij alleen nog maar onderaan. Dus als ik halverwege de pagina ben, kan ik nu niet meer even snel 'omhoog' klikken.

  8. #98
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    De knop 'omhoog' zit op je toetsenbord. Daar heet hij 'home'
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  9. #99
    Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    373

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Wat erg, ik wist niet dat dat ook ergens anders dan in Word werkt.

  10. #100
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Dat van die pb's vind ik ook tamelijk irritant (onoverzichtelijk).
    Ik ben gewend op de titel van een pb te klikken dat dan alleen die ene pb tevoorschijn komt. Zou fijn zijn als dat nu ook weer zou kunnen.

  11. #101
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Hé, d'r is iets geks met de tijdweergave. Als ik in mijn profiel kijk, dan staat daar dat de tijd met -1 uur wordt weergegeven. Hij geeft daarbij ook aan wat de huidige forumtijd is en die klopt.
    Echter, bij de berichten die gepost worden op het forum, loopt de tijd een uur achter. Ook bij mijn eigen berichten.
    Is dat nou niet maf???

  12. #102
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Kun je de tijd in je profiel dan niet gewoon op 0 zetten?
    De forumtijd is namelijk aangepast en is nu de correcte tijd.

    Bij mij staat gewoon de juiste (huidige) tijd boven de berichten, ook boven die van jou (21.57)
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  13. #103
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Ha, ja dat was de oplossing, nu is het goed!
    Thanx.

  14. #104
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door eveliendb
    Wat ik nog mis, (of misschien kijk ik er overheen ) is een tekentje bij de posts die nieuw zijn. Nu klik ik welliswaar op "nieuw" bij de topics, maar ik zie in het topic zelf niet vanaf waar de nieuwe posts zijn (was volgens mij eerst gekenmerkt door een oranje velletje).
    Deze miste ik ook en heb ik vandaag aangepast. Nu zie je bij nieuwe posts een "nieuw" icoontje naast het onderwerp.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  15. #105
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

    Ik vind de huidige manier van PB's weergeven juist ideaal! Vooral op m'n telefoon, als het laden veel tijd kost, kan ik in 1 klik 3 nieuwe PB's lezen (waar ik eerst 7x voor moest klikken en laden).
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 7 van de 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •