Pagina 8 van de 21 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 305

Topic: Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

Re:Het nieuwe forum: vragen en opmerkingen

Ik vind die lijst met pb's ook wel handig eigenlijk
    Surrender to fun!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door eveliendb
    Wat ik nog mis, (of misschien kijk ik er overheen ) is een tekentje bij de posts die nieuw zijn. Nu klik ik welliswaar op "nieuw" bij de topics, maar ik zie in het topic zelf niet vanaf waar de nieuwe posts zijn (was volgens mij eerst gekenmerkt door een oranje velletje).
    Deze miste ik ook en heb ik vandaag aangepast. Nu zie je bij nieuwe posts een "nieuw" icoontje naast het onderwerp.
    Super

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Als ik begin te lezen, dan klik ik altijd op de knop: toon alle ongelezen berichten. Ik krijg dan echter alleen de ongelezen berichten te zien die vandaag gepost zijn. De door mijn nog niet gelezen berichten van gisteren en eergisteren for that matter zijn weg uit de lijst. En gisteren heb ik niet alles gelezen, dat lukt me vaak niet ( en ik lees ook niet álles ) ! Is dat ook een instelling die ik zelf moet/kan veranderen?

Is het mogelijk om in de lijst ongelezen berichten een optische scheiding te maken tussen de verschillende berichten? Ik vind het onderscheid tussen de onderwerpen nog niet zo duidelijk.

En de knop "toon je eigen berichten" is vervangen voor "toon nieuwe reacties op jouw berichten". Met de eerste mogelijkheid heb je de tweede iingebakken, om nu mijn dagboek te lezen moet ik dat via de omweg doen. Is daar nog een snelle route naartoe?

En na posten van dit berichtje verdwijnt mijn onderschrift een stukje (vanaf halverwege regel 1) achter de onderste kantlijn.

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Lila, alle dingen die jij mist, mis ik ook.
    Het dagboek zou je in je onderschrift kunnen zetten; altijd een snelle link
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Als ik begin te lezen, dan klik ik altijd op de knop: toon alle ongelezen berichten. Ik krijg dan echter alleen de ongelezen berichten te zien die vandaag gepost zijn. De door mijn nog niet gelezen berichten van gisteren en eergisteren for that matter zijn weg uit de lijst. En gisteren heb ik niet alles gelezen, dat lukt me vaak niet ( en ik lees ook niet álles ) ! Is dat ook een instelling die ik zelf moet/kan veranderen?
    Bij mij werkt dat wel gewoon. Heb je al eens "Alles gelezen" geklikt op de beginpagina van het forum? Deze zit rechtsonderin. Daarna zou het "ongelezen berichten"-linkje na behoren moeten werken.

En de knop "toon je eigen berichten" is vervangen voor "toon nieuwe reacties op jouw berichten". Met de eerste mogelijkheid heb je de tweede iingebakken, om nu mijn dagboek te lezen moet ik dat via de omweg doen. Is daar nog een snelle route naartoe?
    Dat als favoriet instellen en daar je forumtocht beginnen is een optie.

En na posten van dit berichtje verdwijnt mijn onderschrift een stukje (vanaf halverwege regel 1) achter de onderste kantlijn.
    Dit kan je zelf in je profiel aanpassen. Door speciale tekens, smilies en BB-code in het onderschrift op het vorige forum kan het zijn dat deze niet perfect mee overgekomen is. In je profielinstellingen kan je je onderschrift weer maken wat het moet zijn.
    Never try to outstubborn a cat.

A day not smiled is a day not lived!!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Bij sommige foto's zie ik alleen maar een kruisje. Bv in het topic van Kim ivm verschijning in cap zie 'k ook alleen een x
    Iemand een verklaring of oplossing?
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

er staat nu alweer een nep bericht in 'stel je voor'. komt dat ook door de layout verandering?
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    42

Die in dat topic, komt omdat alleen Skey die mag zijn. Dat plaatje staat namelijk in haar mailbox.

Verder ken ik het probleem niet. Heb je nog een voorbeeld? Doen bijvoorbeeld in het trainingsdagboek van Chivas/Ilian de foto's het? Daar doen ze het bij mij wel namelijk.
    Never try to outstubborn a cat.

A day not smiled is a day not lived!!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald23
    Dat als favoriet instellen en daar je forumtocht beginnen is een optie.
    hoe doe ik dát?

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

je hebt t forum waarschijnlijk in je bladwijzers/favorieten staan of als standaard pagina wanneer je internet explorer opstart.

Als je je dagboek opent en van die pagina je startpagina of een bladwijzer/favoriet maakt. Dan kom je altijd gelijk in je dagboek.

Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Dagboek Berichten
    11

En hoe kan ik een verzonden pb wat nog niet gelezen is terugvinden? Als ik dat wist zou ik het pb-tje aan Eveline willen verwijderen, maar ik kan die niet meer vinden. Ik heb nl al ontdekt hoe ik haar moest huggen.... (was eigenlijk niet zo moeilijk).
    Flame en Ali's lessen

You're the only person who knows what's right for you,the only one.

And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik weet niet of dat nog kan, in het nieuwe forum.

Je kunt wel aanvinken dat je een kopie in je postvak-uit wil hebben.

Ik heb dat net gedaan en ge-pb't naar jou (ali) en daarna bij mij gewist. Laat maar ff weten of hij alsnog aangekomen is.
    Maar ik vermoed dat je geen verstuurde berichten meer kunt wissen en/of kunt zien of iemand het al gelezen heeft. Da's wel jammer...
    Maar je kunt als het goed is wel zien wanneer iemand voor het laatst ingelogd heeft.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Kan er wat gedaan worden tegen de jojokings van deze wereld? Die waren we op het andere forum toch kwijt?

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

nu we het toch over het forum hebben..

wat mij opvalt is dat er in de huiskamer een aantal sticky's staat die al erg oud zijn. Het lijkt er nutteloos dat die nog steeds als sticky staan terwijl ze al maanden niet gebruikt zijn.

Zelfde met het chatbox onderwerp in dit forum

spambericht in het voorsteltopic

natural horsemanship definiering , staan gekke tekens in in algemene vragen

in natural activiteiten staan er ook een aantal oude topics sticky

haha nu heb ik geen zin meer om verder te zoeken

Actief Forumlid Sarah's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Toch nog een opmerking over de knop 'nieuwe reacties op jouw berichten'. Die berichten gaan uit de lijst, zodra je ze hebt gelezen, zoals lila hierboven al schreef.
    Ik vond het toch best handig dat alle berichten waar ik ooit op gereageerd had daar stonden, ook al had ik alles ervan gelezen. Soms wil ik gewoon wel eens iets terug zoeken, of aan iemand laten lezen, omdat er nuttige informatie in stond. Dat was dan makkelijk zoeken in mijn eigen lijst. Nu is het natuurlijk nog steeds mogelijk om alles terug te vinden op het forum, maar ik vond dat toch wel erg handig.

Over de PB's, is het niet mogelijk om te kunnen kiezen hoe je het weergegeven wil hebben door een instelling te veranderen in je profiel? Ik begrijp dat er mensen zijn die het nu prettiger vinden, je kan ook niet iedereen tevreden houden en ik snap dat je niet voor alles een keuzemogelijkheid kunt maken, maar ik dacht nooit geschoten is ook nooit raak

Pagina 8 van de 21 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten