grapje, al gelukt
grapje, al gelukt
A lot of people talk to horses, not many listen
Misschien heb ik erover heen gelezen, maar is het mogelijk om een topic waarin je je bevind aan te duiden als ongelezen?
Op het andere forum kon dat wel. Vaak begin ik wat te lezen terwijl ik eigenlijk toch te weinig tijd heb, dan kan ik het snel aanduiden als ongelezen en dan later verder lezen. Ik vond dat wel een handige functie.
Volgens mij zit die knop in het rijtje "reageer" "notificatie" "alles ongelezen" rechts onderin Kim, maar ik weet het dus niet zeker
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Klik ik dan niet aan dat echt alle berichten ongelezen staan in plaats van alleen dat bericht waarin ik op dat moment zit?Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Dat weet ik dus niet ik denk alles als ongelezen in het topic waar je in zit, maar zeker weten doe ik het niet helaas (Evi Onno HELLUP )
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Zodra je in een topic zit, is dat ongelezen. Dus ik vermoed dat die knop het hele forum als gelezen markeert. Zo even testen.
Het weer als "ongelezen" markeren wat op het oude forum kon, kan hier (nog) niet.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Die "Alles ongelezen" knop onderaan een topic maakt de laatste gelezen post weer ongelezen. Als je het 3x na elkaar klikt, zijn de laatste 3 posts ongelezen
Oh super, dus die dient als vervanging voor de oude knop.
Ik snap nog erg weinig van het nieuwe forum, ben er nog maar paar keer geweest, maar wat een lol zeg: ik zit iedereen te knuffelen, wat geweldig grappig!!
May the horse be with you!
Ben ik dan de enige die niks snapt van dat knuffelt hihiOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Marjo, je merkt er zelf ook niets van, behalve dat je teller oploopt.
Zelf klik je bij een ander gewoon op knuffel, en dan krijgt die er eentje bij.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ha, nu heb ik jou ook geknuffeld!Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
May the horse be with you!
Niemand een antwoord?Oorspronkelijk Geplaatst door Mieke
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Hmm, daar had ik een antwoord op gegeven zonder te citeren en er was een post tussengekomen. Excuus. Dit was mijn antwoord:Oorspronkelijk Geplaatst door MiekeOorspronkelijk Geplaatst door donald23
Mafhaf, je hebt 20 knuffels verzameld in 38 minuten online tijdOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Hoe dóe je dat??? Ben je samen met Lodalog online aan het knuffen
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Bladwijzers