Ja, dat is zeker handig. Als je een topic opent over een activiteit, mag je het zelf op de kalender zetten
Ja, dat is zeker handig. Als je een topic opent over een activiteit, mag je het zelf op de kalender zetten
Aha! Vraag me af of iedereen dat weet (niet denegrerend bedoelt hoor).
Merkte zelf namelijk dat ik alles op een papiertje aan t schrijven was dus dacht he, hoe handig zou dat zijn :P
Bedankt voor je reactie!
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Als je zin hebt, mag jij ze ook wel in de agenda zetten
Ik denk er zelf trouwens ook niet aan, kijk ook vrijwel nooit in de kalender
Nee denk dat meerdere mensen dat hebben, ik eigenlijk ook nooit tot vanmorgen toen ik alles even overzichtelijk wil hebben..
Is het een idee dat ik een topic open in activiteiten en die bijhou als overzicht?
Dat er verder ook niet op gereageerd wordt als discussietopci maar gewoon om het in volgorde te blijven zien?
Edit: Is het tevens een idee om een lijstje op te stellen met wie waarin in welke omgeving lessen geeft/wil geven?
Wil ik evt. ook wel maken namelijk.
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik vraag mij eigenlijk af, wat de 'hugs' links betekenen.
Ik loop bij het posten tegen het volgende probleem aan:
Als ik een PB wil sturen, dan moet ik er altijd om denken dat ik de getypte tekst éérst kopieer, voor ik probeer de post te versturen. Ik krijg nl. steevast eerst een melding dat de sessietijd verlopen is. De post is dan verdwenen. Bij de tweede keer lukt het wel!
Zo ook met het posten van een reactie in een topic: eerst krijg ik een melding: sorry, maar op dit forum mag je geen nieuwe topic plaatsen, post is weg. Bij de tweede keer lukt het wel.
Als ik er nu maar steeds aan denk eerst de tekst te kopieren, dan is dat wel een goeie "workaroud", maar soms vergeet ik het wel eens, heb dan niet veel tijd/zin het hele verhaal opnieuw te typen en dan denk ik....lamar.
Hebben meer mensen hier last van en waar zou dat aan kunnen liggen?
Misschien even een andere browser proberen zoals Google Chrome of Firefox?
@Merel; de hugs zijn voor als je iemand een hug wil geven! Ik vind het wel grappig maar je kan niet zien van wie je hugs hebt gekregen dat is dan weer jammer.
Dat vind ik nu net weer zo fantastich aan die "hugs"!Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ik vind de mysterieuze hugs ook zo fantastisch . En ik mag ze ook graag uitdelen
@Lila, nooit last van, ik kan alles gewoon de eerste keer versturen.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Lila, hier heb ik nooit last van!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
mmmm...ik kan geen andere browsers instellen....ben dus maar even wat gaan proberen (had ik beter eerst kunnen doen . Als ik de verbinding met het netwerk van kantoor verbreek, gaat het normaal! Dat gaan we dus voortaan doen.
Is dat een subtiele hint van het forum om op kantoor niet te forummen?
Dit kan komen doordat je misschien niet continue ingelogd blijft en dan relatief lang doet over de periode tussen dat je kan beginnen met typen en wanneer je op verzenden drukt.Oorspronkelijk Geplaatst door lila
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Is dit geen rare tegenstrijdige info:
3 gasten, 17 leden (2 verborgen)
Gebruikers actief in de laatste 5 minuten:
Mafhaf, Hästli, Mared, caroline-max, bikkel16, eveliendb, Maritje1991, orsini, maya_longlane, aletta, Pocalover, Herfst, Trees, marions, Ana
Meeste online vandaag: 9. Meeste online ooit: 24 (28 Januari 2010, 21:22:40)
Volgens mij zijn er dan vandaag toch 20 online, geen 9?
May the horse be with you!
Dit is mij wel eens vaker opgevallen.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Bladwijzers