Bij de DA ben ik voor mestonderzoek ook niet zoveel geld kwijt hoor, zo,n 15 euro. En dat gaat om 1" geisoleerd monster ".
@Marja, Hastli haar paard is ook behandeld met bio-resonantie mischien kun je eens vragen naar haar ervaringen??
Bij de DA ben ik voor mestonderzoek ook niet zoveel geld kwijt hoor, zo,n 15 euro. En dat gaat om 1" geisoleerd monster ".
@Marja, Hastli haar paard is ook behandeld met bio-resonantie mischien kun je eens vragen naar haar ervaringen??
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Derdejaars student Homeopathie voor dieren.
En waar studeer je dat?Oorspronkelijk Geplaatst door snellie99
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Amersfoort, school voor de homeopathie. hele leuke en veelzijdige opleiding.
nou dat vind ik wel heel kort door de bocht, ik heb toevallig een hele dag tijdens een beurs naast deze mensen gestaan. En ja zij doen het echt per paard per stuk voor die prijs. Ze zijn er echt serieus mee bezig en je hebt een betrouwbaar antwoord.Oorspronkelijk Geplaatst door snellie99
Ik laat regelmatig onderzoek doen naar de mest van mijn beesten bende, heb zelfs een proef genomen door dezelfde poepberg naar drie verschillende instanties te sturen en te kijken wat de uitslagen waren. Allemaal met dezelfde uitslag.
Ja ook ik ben wel eens wantrouwig
maar om nu met zo'n uitspraak te komen zonder de echte achtergronden te weten??
hey Marja je hebt gelijk, ik heb nu je het zegt ook al enkele dagen geen mail van ze gehad, heb een abonnementje lopen zeg maar.
waar ik via een nieuws update brief dingen krijg toegestuurd zodat ik wat selectiever kan lezen.
hopelijk hersteld het zich snel.
nieuw linkje voor je Marja
http://www.thehorse.com/enews/02092010.html
edit nog eentje
directe link met alle worm linkjes. (hihi wat een zin, na het lezen)
http://www.thehorse.com/TopicSearch/...ing&nID=1&ID=5
Oeh veel leesvoer!
Dank je Inger, ik ga er eens mee aan de slag!
ja veel he? zijn ook veel jaren als je goed kijkt naar de uitgaves
succes kost wel een paar uurtjes....
Bladwijzers