Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

  1. #1
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Deze zomer wilde ik graag weer wat lessen van Wim Vonck gaan volgen. Tot twee jaar geleden ben ik een aantal keren met Pjelk op zijn vorige locatie in Deurze geweest wat erg goed beviel. Ik had altijd veel aan zijn lessen. Op de nieuwe locatie in Exloo ben ik nog niet geweest. Wat ik me nu afvroeg is of er mensen zijn die weten of er daar nog steeds cursussen gehouden worden? Zijn er al forumleden geweest en hoe beviel dat? Gaan er deze zomer misschien ook nog mensen heen? Wie weet kunnen we dan nog wat afspreken!
    Ik heb Wim ook al gemaild om te informeren naar de mogelijkheid van een cursus in Exloo maar was ook benieuwd naar jullie ervaringen.

    Ik weet trouwens niet zeker of dit bericht goed staat hier en niet bijvoorbeeld bij Natural Activiteiten moest staan. Als het niet goed staat, kan het natuurlijk verplaatst worden.

  2. #2
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re:Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Zo, mijn vragen zijn inmiddels beantwoord door Wim zelf. Begin deze zomer zijn Pjelk en ik welkom om te komen. Huisjes zijn er niet op zijn terrein. Ik dacht dat echt maar misschien was dat weer een ander complex wat ze misschien zouden kopen maar toen toch niet , zal het eens navragen. Maar er zijn wel zat vakantiehuisjes in de omgeving, dus dat komt helemaal goed.
    Ik heb alweer zin in een week Wimmen!

  3. #3
    Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Castricum
    Leeftijd
    48
    Berichten
    1.956

    Re:Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Kun je niet meer bij Wim zelf logeren?
    Ik ben er een keer geweest ( Deurze) en daar kon je ook overnachten boven de binnenbak.

    gr.AnneMarie

  4. #4
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re:Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
    Kun je niet meer bij Wim zelf logeren?
    Ik ben er een keer geweest ( Deurze) en daar kon je ook overnachten boven de binnenbak.
    Klopt, toen Wim nog in Deurze zat, sliep ik daar ook altijd in de kantine. Maar hoe het in Exloo precies zit, weet ik eigenlijk niet. Wij konden er in ieder geval niet met de hele familie terecht maar of je er ook alleen of met twee man kunt slapen, weet ik niet.

  5. #5
    Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.732

    Re:Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Ik zat op een camping in de buurt. Daar had ik een stacaravan gehuurd met een fiets. 'sMorgens fietste ik door het dorp naar Wim. Prima te doen. Mijn paard voelde zich heel goed in Exloo. Het is erg rustig bij Wim op het terrein met mooie weitjes. Mijn paard kon 24 uur buiten staan. Tegenover het huis is het bos. Ik ben er niet aan toegekomen om dat te verkennen op het paard. In Exloo zelf zitten een aantal hotels en B&B. Als je niet zo lang gaat, is dat een overweging. Ik vond het prettiger om een eigen boeltje te hebben om zelf te kunnen koken.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

  6. #6
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    35
    Berichten
    173

    Re:Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Ik ben ook in Exloo geweest, wij hebben toen met een tentje op de camping gestaan (caming exloo) dat is naast Wim en is dus te lopen. Maar inderdaad genoeg andere mogelijkheden.

    Het is bos heel leuk en zeker aan te raden om een dagje te verkennen!

  7. #7
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re:Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Yulia en Volare, dat klinkt erg leuk allemaal! Fijn dat de paarden gewoon 24 uur buiten konden staan. Dat doet Pjelk ook het liefst. Stonden ze dan in een groep in een groot stuk land of in een eigen klein weitje?
    Ik heb inmiddels een bungalow gehuurd in een bungalowpark vlakbij Wim. Daar ga ik met mijn ouders en neefje en nichtje heen. Dan hebben die ook een lekkere week vakantie .

  8. #8
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    35
    Berichten
    173

    Re:Ervaringen zomercursus Wim Vonck?

    Een eigen klein weitje.
    Ik ben met nog iemand samen gegaan en onze paarden kunnen goed met elkaar opschieten. Daarom hadden ze samen een weitje. Wim zijn paarden stonden apart.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •