Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: Stralen worden steeds kleiner

  1. #16

    Re:Stralen worden steeds kleiner

    Goh, toch een hoop paarden die stukken straal verliezen. Misschien is het dan toch wel normaal

    Surrender to fun!

  2. #17
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Stralen worden steeds kleiner

    Vandaag bij Sky ook een stuk straal afgesneden
    Links was het nog normaal, rechts hing er een flapje los. Wel een dun flapje, maar meneer heeft dan ook erg platte hoeven, dus toch al geen dikke straal.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #18

    Re:Stralen worden steeds kleiner

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
    Goh, toch een hoop paarden die stukken straal verliezen. Misschien is het dan toch wel normaal
    wel prettig he? dat je niet de enige bent die zich zorgen maakt en er naw weinig aan de hand is.

  4. #19

    Re:Stralen worden steeds kleiner

    De buurpony blijkt nou ook precies hetzelfde te hebben. Ook bijna geen straal meer over en wat er nog zit is één en al gat. Apart hoor, al die paarden die ineens nieuwe stralen willen

    Heb bij Noa (en Fjalar) vandaag nog eens goed gekeken en alles grondig schoon geborsteld. Met een beetje fantasie zou ik er inderdaad nieuwe stralen onder kunnen zien
    Het is alleen best wel zacht en beetje vochtig. Niet zo handig, al die losse flappen erop waar dan zoveel rommel tussen komt
    Surrender to fun!

  5. #20
    Actief Forumlid Katla's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Locatie
    Belgische Ardennen
    Berichten
    753

    Re:Stralen worden steeds kleiner

    Hier ook straalvernieuwing. Ook Sarah reageert gevoelig op haar stralen, zeker het stuk bij de hielballen. Donderdag komt de smid langs dus laat ik hem er even extra naar kijken.

    Ik heb van hem ook vernomen dat koudbloeden vaker stralen vernieuwen.
    Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.

  6. #21

    Re:Stralen worden steeds kleiner

    De hoefsmid is geweest en heeft alle losse stukken weggesneden. Er zat wel een beetje rotstraal onder (door al die flappen erop was het niet meer schoon te krijgen) maar alle straal die nu over is, ziet er stevig en mooi uit. Ik ben blij
    Surrender to fun!

  7. #22
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Stralen worden steeds kleiner

    Gelukkig!!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •