Goh, toch een hoop paarden die stukken straal verliezen. Misschien is het dan toch wel normaal
Goh, toch een hoop paarden die stukken straal verliezen. Misschien is het dan toch wel normaal
Surrender to fun!
Vandaag bij Sky ook een stuk straal afgesneden
Links was het nog normaal, rechts hing er een flapje los. Wel een dun flapje, maar meneer heeft dan ook erg platte hoeven, dus toch al geen dikke straal.
wel prettig he? dat je niet de enige bent die zich zorgen maakt en er naw weinig aan de hand is.Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli
De buurpony blijkt nou ook precies hetzelfde te hebben. Ook bijna geen straal meer over en wat er nog zit is één en al gat. Apart hoor, al die paarden die ineens nieuwe stralen willen
Heb bij Noa (en Fjalar) vandaag nog eens goed gekeken en alles grondig schoon geborsteld. Met een beetje fantasie zou ik er inderdaad nieuwe stralen onder kunnen zien
Het is alleen best wel zacht en beetje vochtig. Niet zo handig, al die losse flappen erop waar dan zoveel rommel tussen komt
Surrender to fun!
Hier ook straalvernieuwing. Ook Sarah reageert gevoelig op haar stralen, zeker het stuk bij de hielballen. Donderdag komt de smid langs dus laat ik hem er even extra naar kijken.
Ik heb van hem ook vernomen dat koudbloeden vaker stralen vernieuwen.
Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.
De hoefsmid is geweest en heeft alle losse stukken weggesneden. Er zat wel een beetje rotstraal onder (door al die flappen erop was het niet meer schoon te krijgen) maar alle straal die nu over is, ziet er stevig en mooi uit. Ik ben blij
Surrender to fun!
Gelukkig!!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Bladwijzers