Goh Marja.. ben je om?Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Goh Marja.. ben je om?Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
Ja helemaal!
Ik hoop dat ik ze gauw in huis heb, vooral die voor de paarden! Die zijn al flink aan het verharen, de nijntjes zijn daar altijd later mee.
Nog effe uitzoeken hoe dat betalen via eBay en paypal werkt.
Oh geweldig!
Dankje Marja. Ik heb de mijne inmiddels ook direct besteld. Askja heeft altijd zo'n jeuk van die losse haren dat ik hoop haar hiermee flink te kunnen helpen.
Goede tip Sandra, om eerst de modder te verwijderen!
Started!
Bij tevredenheid van me schoonmoeder moest ik er voor hun ook een bestellen voor de hond,
en me moeder was ook tevreden dus ook maatje kleiner besteld voor de katten.
en mijn vriendin heeft er ook een gekocht voor de katten,hond, konijnen en paarden
zelf ook heel tevreden
Ik ben er ook blij mee! Gister 2 paarden en een hond geborsteld. Gaat lekker relaxed en snel. En kortharige boxervachtjes gaan er ook prima mee dus
Surrender to fun!
Ik heb gistern een langharige hond gedaan een border collie, die vond niet fijn en ik had zelf idee dat ook niet zo prettig ging..
Elske heeft vandaag Moon 'uitgekleed'. We hebben nu een stuk minder haf! Is toch wel echt een stuk effectiever dan een zweetmes of rosborstel.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Al moet ik er wel bij zeggen dat er na 1,5 uur nog steeds haar uit kwam
Oorspronkelijk Geplaatst door Moon
Herkenbaar
zeker herkenbaar! ben gisteren bijna 3 kwartier bezig geweest met snow en de dag daarvoor ook al!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik heb er eentje gekocht voor onze eeuwig ruivende Labrador kruising,om het op zijn Belgisch te zeggen "het trok op niks" Er kwam gewoon niks af en de dag later had ze allemaal pelletjes. Denk dus dat ik eerder haar vel beschadig.
Onze kat vond het echter wel geweldig en weegt nu een pak lichter
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Oh, ik ben echt zo benieuwd!
Helaas zit de Pasen ertussen, dus duurt het net even langer.
Started!
Had er veel van verwacht, want bij mijn katten werkte het super. Maar van Ramses kwam bijna niets af en die liet ook af en toe duidelijk merken er niet van gediend te zijn, terwijl ik het toch met beleid deed.
Ik heb de furminator nu 2 weken in gebruik.
Voor Shanna en Mattie issie perfect. Henkie's vacht is zo ontzettend dik, dat de furminator zich er niet zo goed raad mee weet volgens mij.
De plaatsen waar ik de furminator heb gebruikt is de vacht heel krullerig en afgebroken.
Ook heeft hij gekke gaten gekregen op zijn hals waar ik de eerste keer erg enthousiast ging "furmineren". De vacht lijkt eerder afgebroken dan verwijderd...
Misschien zijn de haren van Henkie te dik, waardoor ze blijven steken in de kam en meer afgebroken dan uitgekamd worden?
Oh dat is wel apart Sandra. bij ons doet ie het juist heel goed op een pony met heel dik en veel haar, en bij lazir werktie niet echt goed..
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Bladwijzers